با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.

تا این لحظه 4500 نفر در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند. همین حالا ثبت‌نام کن و نفر 4501ام باش!

کد تخفیف dc5 همین حالا برای شما فعال شد.

همین حالا ثبت‌نام کنید! با این کد تخفیف می‌توانید در مجموع با 570 هزار تومان تخفیف که تکرار نخواهد شد، در دورۀ کامل شرکت کنید.

65 جلسه دوره کامل
65 جلسه
5,850,000 تومان
5,280,000 تومان
570,000 تخفیف! تومان (%9.7)
  • دسترسی به کل ویدئوهای دوره
  • با یک تخفیف فوق‌العاده
  • کد تخفیف: dc5
  • این تخفیف برای مدت محدود فعال است.
همین حالا ثبت‌نام می‌کنم!

خلاصه موضوعات ویدئو

یکی از شبکه‌های اجتماعی که برای لینک سازی می‌توان استفاده کرد آپارات Aparat است. آپارات امکان لینک دهی در پست را از دی ماه سال 1399 برای کاربران ایجاد کرد. لینک‌های آپارات از نوع NoFollow و UGC است. نحوه لینک سازی در آپارات به صورت کامل در ویدیو آموزش داده شده است.

یکی دیگر از شبکه‌های اجتماعی که برای لینک‌سازی می‌توان استفاده کرد لینکدین LinkedIn است. لینک‌های لینکدین به صورت NoFollow است. محتوا در لینکدین تحت چهار قالب پست، ایونت Event، ویدیو Video و مقاله Article منتشر می‌شود. برخی از امکانات لینکدین در انتشار محتوا به شرح زیر است:
1. در انتشار محتوا در لینکدین قابلیت انتشار چند لینک در هر پست وجود دارد.
2. در انتشار عکس، امکان تگ Tag گذاری و قرار دادن Alt بر روی تصاویر وجود دارد.
3. در انتشار مقاله، قابلیت درج عکس، کپشن Caption، متن، لینک و لینک سازی با انکرتکست Anchor Text وجود دارد.
نحوه انتشار محتوا در لینکدین به صورت کامل در ویدیو آموزش داده شده است.

یکی از شبکه‌های اجتماعی خوب برای لینک سازی توییتر Twitter است. لینک‌هایی که با استفاده از توییتر ساخته می‌شود دارای اهمیت بالایی است. برای بهتر شدن کیفیت لینک‌های توییتر بهتر است هشتگ‌هایی که در توییتر استفاده می‌شود با صفحاتی که به آن‌ها لینک داده می‌شود ارتباط داشته باشند. از توییتر علاوه بر لینک‌سازی برای جلوگیری از کپی محتوا هم استفاده می‌شود. برای جلوگیری از کپی باید پس از انتشار محتوا در سایت، محتوا در توییتر هم منتشر شود تا در صورت کپی توسط دیگران از طریق سایت Lumen Database بتوانیم از محتوای کپی شده شکایت کنیم. استفاده از توییتر و لینک‌سازی در توییتر به صورت کامل در ویدیو توضیح داده شده است.

فیس بوک شبکه‌ی اجتماعی بسیار خوبی است که در خارج از ایران از مهم‌ترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال است. فیس بوک دارای امکانات زیادی است که یکی از آن‌ها قابلیت لینک سازی است. در پست‌های منتشر شده در فیس بوک امکان درج لینک، عکس، تگ گذاری، ویدیو و مانند آن وجود دارد. نکته‌ای که در لینک سازی در فیس بوک باید رعایت شود درج لینک به صورت کامل و با http یا https است. نحوه استفاده از فیس بوک برای لینک سازی به صورت کامل در ویدیو شرح داده شده است

پینترست Pinterest از شبکه‌های اجتماعی کم مخاطب در ایران است. اما بر خلاف تعداد، مخاطبین این شبکه‌ی اجتماعی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. در پینترست قابلیت درج پست، عکس، Alt برای عکس و لینک وجود دارد. نکات لینک سازی و استفاده از این شبکه اجتماعی در ویدیو شرح داده شده است.

یوتیوب YouTube شبکه‌ای اجتماعی برای انتشار ویدیو است. در یوتیوب قابلیت لینک سازی وجود دارد اما امکان استفاده از انکرتکست Anchor Text وجود ندارد. مزیت استفاده از یوتیوب سرعت بسیار بالای کراول Crawl و ایندکس شدن صفحات است.