با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.

تا این لحظه 4501 نفر در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند. همین حالا ثبت‌نام کن و نفر 4502ام باش!

کد تخفیف dc5 همین حالا برای شما فعال شد.

همین حالا ثبت‌نام کنید! با این کد تخفیف می‌توانید در مجموع با 570 هزار تومان تخفیف که تکرار نخواهد شد، در دورۀ کامل شرکت کنید.

65 جلسه دوره کامل
65 جلسه
5,850,000 تومان
5,280,000 تومان
570,000 تخفیف! تومان (%9.7)
  • دسترسی به کل ویدئوهای دوره
  • با یک تخفیف فوق‌العاده
  • کد تخفیف: dc5
  • این تخفیف برای مدت محدود فعال است.
همین حالا ثبت‌نام می‌کنم!

پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

در رابطه با متد ماتریکس که برای فروشگاه اینترنتی کاربرد بیشتری داشت دو سوال برای من به وجود آمد:
اول اینکه ممکن است عباراتی که با این روش به دست می آید کلا توسط کاربر سرچ نشود و درصد خطای ما برای تارگت کردن عبارت صحیح با کانورت خوب بالا میرود زیرا از ابزار هایی مانند گوگل ساجسشن یا ترندز و غیره استفاده نکردیم و سرچ کاربران دیگر برای ما اهمیت نداشته است. راهکار ما برای کاهش این درصد خطا چیست؟
دوم اینکه نحوه استفاده کلمات به دست آمده در صفحات فروشگاه به چه صورت است؟
مثلا 15 کلمه در رابطه با دریل شارژی به شرح ذیل به دست آمده:
خرید دریل شارژی
خرید دریل شارژی ارزان
خرید دریل شارژی خوب
خرید دریل شارژی قوی
خرید دریل شارژی رونیکس
خرید دریل شارژی اصل و ...
از این کلمات در دسته بندی استفاده کنم؟ در محصول استفاده کنم؟ کجا و به چه صورت از این کلمات استفاده کنم؟ لینک سازی ها به چه صورت انجام شود؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

اگر بخواهیم در یک عبارت کلیدی رتبه ی یک سرچ در گوگل را بدست بیاریم؛ چند مقاله در ارتباط با آن موضوع باید منتشر کنیم؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام. در رابطه با سرچ کلمه های کلیدی همراه شهر ها. مثلا خرید چمن مصنوعی در کرج چه استراتژی باید پیش بگیریم؟ باید صفحه ای مجزا درست کنیم برای این موارد یا اینکه داخل همان صفحه اصلیمون متن اضافه کنیم و شهرهای مختلف رو داخلش بیاریم؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

با استفاده از روش A.Method سه لیست از عبارات کلیدی، عنوان‌های محتوا و مقالات مشخص شد. برای تولید محتوا از لیست عنوان‌ها برای انتخاب عنوان یا تیتر مقالات استفاده می‌شود. الزامی نیست که دقیقا از عین عبارات لیست عنوان‌ها‌ استفاده شود می‌توان تغییراتی در آن‌ها ایجاد کرد اما باید در اصلِ عبارت تغییری ایجاد نشود. در مقالاتی که برای سایت تهیه می‌شود باید از عبارات کلیدی که با استفاده از روش A.Method به دست آمد با یک چگالی مناسب استفاده شود. برای رعایت چگالی مناسب باید بین 5 تا 7 عبارت از لیست 1، 5 تا 7 عبارت از لیست 2 و تعدادی عبارت از لیست 3 در محتوا وجود داشته باشد. پس از تهیه محتوا و ویراستاری، باید لینک سازی داخلی در محتوا انجام شود. در ویدیو نحوه انجام هر یک از مراحل و لینک سازی در پیلار کانتنت و کلاستر به صورت کامل توضیح داده شده است.