با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.

تا این لحظه 4500 نفر در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند. همین حالا ثبت‌نام کن و نفر 4501ام باش!

کد تخفیف dc5 همین حالا برای شما فعال شد.

همین حالا ثبت‌نام کنید! با این کد تخفیف می‌توانید در مجموع با 570 هزار تومان تخفیف که تکرار نخواهد شد، در دورۀ کامل شرکت کنید.

65 جلسه دوره کامل
65 جلسه
5,850,000 تومان
5,280,000 تومان
570,000 تخفیف! تومان (%9.7)
  • دسترسی به کل ویدئوهای دوره
  • با یک تخفیف فوق‌العاده
  • کد تخفیف: dc5
  • این تخفیف برای مدت محدود فعال است.
همین حالا ثبت‌نام می‌کنم!

خلاصه موضوعات ویدئو

در تنظیمات Text Adدو نوع تکست اد داریم که عبارت است از: Responsive Text Ad و Expanded Text Ad
در Responsive Text Ad متن تبلیغ و هدلاین‌ها به صورت چرخشی و رندوم تغییر می‌کند اما امکان این وجود دارد که هدلاین خاصی را مشخص کنیم تا به صورت ثابت همیشه وجود داشته باشد. در Expanded Text Ad هدلاین‌ها به صورت ثابت قرار دارند و تغییر نمی‌کنند.
در Responsive Text Ad امکان درج یک Final URL، یک Display path، 15 هدلاین Headline و 4 Description وجود دارد اما تمام هدلاین‌ها و Description ها نمایش داده نمی‌شود و به صورت چرخشی و رندوم نمایش داده می‌شوند.
در Expanded Text Ad امکان درج یک Final URL، یک Display path، 3 هدلاین Headline و 2 Description وجود دارد.

در این مرحله باید ادها را ایجاد کنیم.
برای هر اد بهتر است 2 تا 3 تکست اد Text Ad ایجاد کنیم. مراحل ایجاد اد به شرح زیر است:
1. Final URL آدرس صفحه‌ای که می‌خواهیم کاربر با کلیک روی تبلیغ وارد آن شود را وارد می‌کنیم.
2. Headline متن بالای تبلیغ است. تعداد کاراکتر مجاز Headline حداکثر 30 کاراکتر است.
3. Display path آدرس صفحه‌ای است که در تبلیغ به کاربر نمایش داده می‌شود و ارتباطی به آدرس صفحه‌ای که کاربر به آن وارد می‌شود ندارد. این گزینه‌ای برای تبلیغات و نوشتن متن تبلیغ است و ارتباطی با URL های سایت ندارد. Display path دارای 2 بخش و تعداد کاراکتر مجاز هر بخش حداکثر 15 کاراکتر است.
4. Description توضیحاتی است که در پایین تبلیغ نمایش داده می‌شود. تعداد کاراکتر مجاز Description حداکثر 90 کاراکتر است.
نحوه ایجاد تکست اد به همراه نکات مهم به صورت کامل در ویدئو آموزش داده شده است.

Negative Keyword ها عبارت‌هایی هستند که نمی‌خواهیم برای آن عبارات تبلیغ ما نمایش داده شود. این عبارات در دو سطح اد گروپ و کمپین تعیین می‌شوند.

در مرحله ریسرچ کیورد عبارت‌هایی را در شیت Negative قرار دادیم. این عبارت‌ها کلماتی هستند که مرتبط با کسب و کار ما هستند اما یا در محصولات و خدمات کسب و کار ما قرار ندارند یا اینکه قصد نداریم بر روی آن‌ها تبلیغ انجام دهیم. این عبارت‌ها باید به عنوان Negative Keyword List در سطح کمپین درج شوند. موضوع Negative Keyword به صورت کامل در ویدئو توضیح داده شده است.

در هر اد گروپ لیستی از کلمات یک دسته بندی از خدمات و یا محصولات کسب و کار را درج می‌کنیم. برای بازدهی بهتر، باید عبارت‌های دسته‌بندی‌های دیگر را در لیست عبارات منفی Negative Keyword این ادگروپ قرار دهیم تا دقیقا تبلیغات محصول مورد جستجو کاربر به او نمایش داده شود و به دلیل مشابهت محصولات و خدمات، خدمات دیگر به کاربر نمایش داده نشود. برای مثال اگر دسته‌بندی هاست را در یک اد گروپ درج می‌کنیم باید عبارات مرتبط با دامنه را در لیست عبارات منفی این اد گروپ قرار دهیم. موضوع Negative Keyword به صورت کامل در ویدئو توضیح داده شده است.