با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.

تا این لحظه 3947 نفر در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند. همین حالا ثبت‌نام کن و نفر 3948ام باش!

کد تخفیف dc15 همین حالا برای شما فعال شد.

همین حالا ثبت‌نام کنید! با این کد تخفیف می‌توانید با 770 هزار تومان تخفیف که تکرار نخواهد شد، در دورۀ کامل شرکت کنید.

50 جلسه دوره کامل
50 جلسه
4,000,000 تومان
3,230,000 تومان
770,000 تومان (%19.25) تخفیف!
  • دسترسی به کل ویدئوهای یک‌ساله
  • با یک تخفیف فوق‌العاده
  • کد تخفیف: dc15
  • این تخفیف برای مدت محدود فعال است.
همین حالا ثبت‌نام می‌کنم!

خلاصه موضوعات ویدئو

جلسه چهل و سوم، بخش دهم: ساخت ادگروپ‌ها
نحوه تنظیمات ست آپ اد گروپ Set up ad groups
پس از تنظیمات Select campaign settings وارد مرحله Set up ad groups می‌شویم. برای دسته‌بندی‌هایی که در مرحله کیورد ریسرچ مشخص کردیم اد گروپ ایجاد می‌کنیم. مراحل تنظیمات این بخش به شرح زیر است:
1. Ad group name درج نام اد گروپ Ad Group، در انتخاب اد گروپ باید توجه داشته باشیم که از نام‌هایی که به خوبی نشان دهنده دسته بندی باشد استفاده کنیم.
2. Default bid تعیین میزان پیش فرض Bid، در کمپین‌های گوگل ادز میزان پیش فرض Bid را در سه سطح کمپین، اد گروپ و کیورد می‌توانیم مشخص کنیم. گوگل در ابتدا از میزان پیش فرض سطح کیورد تبعیت می‌کند و اگر برای سطح کیورد میزان Bid را مشخص نکنیم به ترتیب از میزان پیش فرض Bid در سطح اد گروپ و در نهایت سطح کمپین تبعیت می‌کند. نحوۀ تنظیمات این بخش به صورت کامل در ویدئو آموزش داده شده است.
3. Keywords عبارت‌هایی که در مرحله کیورد ریسرچ پیدا کرده و دسته بندی کردیم را در این قسمت درج می‌کنیم. برای شروع ایجاد کمپین باید از مچ تایپ (Match Type) Broad یا Broad Modify استفاده ‌کنیم تا جستجوهای زیادی را به سمت تبلیغ خود جذب کنیم و در مرحله بهینه سازی بتوانیم کیوردها را بهتر اصلاح کنیم و همپوشانی کیوردها را کمتر کنیم تا نتایج بهتری از کمپین بدست آوریم.
کلیۀ مراحل این قسمت به همراه نکات کلیدی به صورت کامل در ویدئو آموزش داده شده است.