با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای رایگان دوره را مشاهده کنید.

پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

چرا در کیورد ریسرچ هیچ استفاده ای از دیتاهای کیورد پلنر نشد؟ آیا حجم سرچ آن‌ها نباید این جا در انتخاب کیوردها تاثیر میگذاشت؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
14378

برای ادگروپ نهایتا چند کلمه می‌توانیم استفاده کنیم؟ در بعضی از منابع پیشنهاد شده بیشتر 15 تا نباشد اما بعضی‌ها تا 30 40 کلمه را هم استفاده می‌کنند؟ آیا استفاده از این تعداد کلمات مشکلی هم ایجاد میکند؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
14386

خلاصه موضوعات ویدئو

جلسه چهل و سوم، بخش دهم: ساخت ادگروپ‌ها
نحوه تنظیمات ست آپ اد گروپ Set up ad groups
پس از تنظیمات Select campaign settings وارد مرحله Set up ad groups می‌شویم. برای دسته‌بندی‌هایی که در مرحله کیورد ریسرچ مشخص کردیم اد گروپ ایجاد می‌کنیم. مراحل تنظیمات این بخش به شرح زیر است:
1. Ad group name درج نام اد گروپ Ad Group، در انتخاب اد گروپ باید توجه داشته باشیم که از نام‌هایی که به خوبی نشان دهنده دسته بندی باشد استفاده کنیم.
2. Default bid تعیین میزان پیش فرض Bid، در کمپین‌های گوگل ادز میزان پیش فرض Bid را در سه سطح کمپین، اد گروپ و کیورد می‌توانیم مشخص کنیم. گوگل در ابتدا از میزان پیش فرض سطح کیورد تبعیت می‌کند و اگر برای سطح کیورد میزان Bid را مشخص نکنیم به ترتیب از میزان پیش فرض Bid در سطح اد گروپ و در نهایت سطح کمپین تبعیت می‌کند. نحوۀ تنظیمات این بخش به صورت کامل در ویدئو آموزش داده شده است.
3. Keywords عبارت‌هایی که در مرحله کیورد ریسرچ پیدا کرده و دسته بندی کردیم را در این قسمت درج می‌کنیم. برای شروع ایجاد کمپین باید از مچ تایپ (Match Type) Broad یا Broad Modify استفاده ‌کنیم تا جستجوهای زیادی را به سمت تبلیغ خود جذب کنیم و در مرحله بهینه سازی بتوانیم کیوردها را بهتر اصلاح کنیم و همپوشانی کیوردها را کمتر کنیم تا نتایج بهتری از کمپین بدست آوریم.
کلیۀ مراحل این قسمت به همراه نکات کلیدی به صورت کامل در ویدئو آموزش داده شده است.