با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.

تا این لحظه 4501 نفر در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند. همین حالا ثبت‌نام کن و نفر 4502ام باش!

کد تخفیف dc5 همین حالا برای شما فعال شد.

همین حالا ثبت‌نام کنید! با این کد تخفیف می‌توانید در مجموع با 570 هزار تومان تخفیف که تکرار نخواهد شد، در دورۀ کامل شرکت کنید.

65 جلسه دوره کامل
65 جلسه
5,850,000 تومان
5,280,000 تومان
570,000 تخفیف! تومان (%9.7)
  • دسترسی به کل ویدئوهای دوره
  • با یک تخفیف فوق‌العاده
  • کد تخفیف: dc5
  • این تخفیف برای مدت محدود فعال است.
همین حالا ثبت‌نام می‌کنم!

خلاصه موضوعات ویدئو

هدف از بهینه سازی کاهش هزینه به ازای هر کلیک یعنی کاهش Bid و افزایش ترافیک سایت است. برای افزایش ترافیک سایت باید حجم نمایش و حجم کلیک را افزایش دهیم. در بالا اشاره شد که نمی‌خواهیم هزینه را افزایش دهیم پس باید بدون افزایش هزینه حجم نمایش افزایش پیدا کند. برای افزایش حجم نمایش باید دو پارامتر Ad Rank و Budget را تغییر دهیم. Budget همان بودجه است و اگر نخواهیم افزایش پیدا کند پس باید Ad Rank را افزایش دهیم. باید دقت داشته باشیم که Ad Rank قابل مشاهده نیست. Ad Rank حاصل ضرب Bid در Quality Score است. پس در نهایت برای بهینه سازی بدون افزایش هزینه باید Quality Score را افزایش دهیم. Quality Score عددی است بین 1 تا 10 که در سطح کیوردها تعیین می‌شود.
در اولین گام اگر ستون‌های Landing Page exp، Exp CTR وAd Relevance را در ستون‌ها نداریم باید آن‌ها را اضافه کنیم. نحوه اضافه کردن ستون‌ها در ویدیو آموزش داده شده است. با اضافه کردن این ستون‌ها نمره‌ای که هر یک از کلمات ما در این ستو‌ن‌ها گرفته‌اند را مشاهده می‌کنیم. برای افزایش Exp CTR باید فضای بیشتر در صفحه را به خود اختصاص دهیم. افزایش فضا را می‌توانیم با اضافه کردن Extension به ادها Ads بدست بیاوریم.

Extension ها مواردی مانند دسته بندی Site Link، توضیحات Description بیشتر و لینک تماس Call Extension است که علاوه بر افزایش فضا در صفحه باعث هدایت بهتر کاربر می‌شود. برخی از Extension ها قابلیت کلیک را دارند و برخی قابلیت کلیک را ندارند. امکان دارد Extension ها همیشه نمایش داده نشود.

انواع اکستنشن‌ها عبارت است از: 1. sitelink extension 2. Callout extension 3. Structured snippet extension 4. Call extension 5. Lead form extension 6. Location Extension 7. Affiliate location extension 8. Price extension 9. App extension 10. Promotion extension
اکستنشن‌هایی که در این قسمت به آن‌ها پرداخته می‌شود عبارت است از Site Link، Callout و Call Extension

از این اکستنشن به دلیل قابلیت کلیک، بیشتر برای دسته‌بندی‌های محصولات و خدمات استفاده می‌شود. در این اکستنشن قابلیت درج یک Site Link با حداکثر 25 کاراکتر، 2 Description با حداکثر 35 کاراکتر و یک Final URL وجود دارد. در هنگام درج این اکستنشن می‌توانیم مشخص کنیم که این اکستنشن در سطح اکانت، کمپین و یا ادگروپ نمایش داده شود. این اکستنشن و نحوه‌ی درج آن به صورت کامل در ویدیو آموزش داده شده است.

این اکستنشن هم مانند Sitelink در سه سطح اکانت، کمپین و یا ادگروپ درج می‌شود. این اکستنشن قابلیت کلیک ندارد و از آن برای نمایش ارزش‌ها و خدمات ویژه کسب و کار استفاده می‌کنیم. در این اکستنشن قبلیت درج بیست Callout Text با ظرفیت مجاز حداکثر 25 کاراکتر وجود دارد. نحوه اضافه کردن اکستنشن Callout به صورت کامل در ویدیو آموزش داده شده است.

از این اکستنشن برای درج آیکون تماس در تبلیغات استفاده می‌شود. این اکستنشن برای تبلیغاتی که در تلفن همراه نمایش داده می‌شود کاربرد زیادی دارد. کاربر در تبلیغاتی که در نتایج جستجو مشاهده می‌کند این امکان را دارد که تنها با یک کلیک با کسب و کار ما تماس بگیرد به دلیل تحریم کشور ایران این اکستنشن در حالت معمول قابلیت استفاده ندارد اما با تغییر در کدهای اسکریپت می‌توان این اکستنشن را ایجاد کرد. نحوه درج این اکستنشن و تغییر در کدهای اسکریپت به صورت کامل در ویدئو آموزش داده شده است.