با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.

تا این لحظه 3947 نفر در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند. همین حالا ثبت‌نام کن و نفر 3948ام باش!

کد تخفیف dc15 همین حالا برای شما فعال شد.

همین حالا ثبت‌نام کنید! با این کد تخفیف می‌توانید با 770 هزار تومان تخفیف که تکرار نخواهد شد، در دورۀ کامل شرکت کنید.

50 جلسه دوره کامل
50 جلسه
4,000,000 تومان
3,230,000 تومان
770,000 تومان (%19.25) تخفیف!
  • دسترسی به کل ویدئوهای یک‌ساله
  • با یک تخفیف فوق‌العاده
  • کد تخفیف: dc15
  • این تخفیف برای مدت محدود فعال است.
همین حالا ثبت‌نام می‌کنم!

خلاصه موضوعات ویدئو

بعد از اجرای کمپین و نمایش گرفتن تبلیغات باید کمپین بهینه سازی شود. اولین گام بهینه سازی تمیز کردن Search Termها است. Search Termها عبارت‌هایی هستند که کاربران جستجو می‌کنند و تبلیغات ما به آن‌ها نمایش داده می‌شود.
در قسمت Search Term لیستی از عبارات به ما نمایش داده می‌شود.
در اولین گام بهینه سازی باید عبارت‌هایی که مرتبط با کسب و کار ما نیست را در لیست Negative Keyword های کمپین قرار دهیم. پس از آن باید عبارت‌های نامرتبط با هر اد گروپ را در آن اد گروپ در لیست Negative Keyword قرار دهیم.
در دومین گام بهینه سازی باید عبارت‌ها را مرتب کنیم. برای مرتب کردن ابتدا بر اساس جستجوهای کاربران تعداد ادگروپ‌ها را افزایش می‌دهیم و عبارت‌های مرتبطی که قبلا دسته‌بندی نکرده‌ایم و اکنون می‌خواهیم در یک دسته بندی قرار داشته باشند را در یک اد گروپ قرار داده و در ادگروپ‌های دیگر در لیست Negative Keyword قرار می‌دهیم. باید دقت داشته باشیم که در درج عبارت اگر مچ تایپ Match Type را مشخص نکنیم به صورت پیش فرض مچ تایپ Match Type عبارت، Broad در نظر گرفته می‌شود. هنگام درج عبارت‌های جدید اگر بخواهیم برای عبارت Bid در سطح کیورد قرار دهیم باید آن را مشخص کنیم در غیر اینصورت Bid پیش فرض ادگروپ برای آن اعمال می‌شود. سپس عبارت‌های لیست ادگروپ‌ها را که قبلا درج کرده‌ایم را بر اساس نتایج جستجوی کاربران تغییر Type می‌دهیم تا از نمایش گرفتن در جستجوهای مشابه اما نامرتبط با محصولات جلوگیری کنیم. هر یک از مراحل بالا با ذکر نکات به صورت کامل در ویدیو آموزش داده شده است.