با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.

تا این لحظه 3947 نفر در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند. همین حالا ثبت‌نام کن و نفر 3948ام باش!

کد تخفیف dc15 همین حالا برای شما فعال شد.

همین حالا ثبت‌نام کنید! با این کد تخفیف می‌توانید با 770 هزار تومان تخفیف که تکرار نخواهد شد، در دورۀ کامل شرکت کنید.

50 جلسه دوره کامل
50 جلسه
4,000,000 تومان
3,230,000 تومان
770,000 تومان (%19.25) تخفیف!
  • دسترسی به کل ویدئوهای یک‌ساله
  • با یک تخفیف فوق‌العاده
  • کد تخفیف: dc15
  • این تخفیف برای مدت محدود فعال است.
همین حالا ثبت‌نام می‌کنم!

خلاصه موضوعات ویدئو

در مراحل ایجاد کمپین Ad Schedule وجود داشت و ما می‌توانستیم در مرحله ایجاد کمپین آن را تنظیم و مشخص کنیم. علاوه بر آن مرحله، بعد از شروع کمپین اگر بخواهیم کمپین در ساعات و یا روزهای خاصی نمایش پیدا کند از این گزینه استفاده می‌کنیم. باید توجه داشت که Ad Schedule در سطح کمپین تعریف می‌شود و تنها قادر هستیم در سطح کمپین آن را تغییر دهیم. نکته‌ای که در استفاده از Ad Schedule باید در نظر داشته باشیم این است که Ad Schedule تنها برای کمپین‌های Enable اجرا می‌شود و اگر کمپین Pause شده باشد Ad Schedule اجرا نمی‌شود. همچنین باید توجه داشته باشیم که Ad Schedule بر اساس Time Zone اکانت ما عمل می‌کند. با توجه به تحریم ایران برای اجرای کمپین‌های گوگل ادز ما منطقه زمانی خود را باید غیر از ایران انتخاب کنیم برای مثال اگر منطقه زمانی ما ترکیه است باید زمانی که می‌خواهیم کمپین اجرا و یا متوقف شود را براساس ساعت کشور ترکیه ثبت کنیم. نحوه تنظیمات Ad Schedule به صورت کامل در ویدیو آموزش داده شده است.