با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.


پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

LTV رو باید روی کل فروش محاسبه کنیم یا کیورد یا دسته محصولی
یعنی مثلا ما ۳ برند شاخص داره سایتمون و ۵ دسته اصلی حالا اگر بخوایم روی کیورد مثلا استابلایزر فاراتل تبلیغ بریم ایا باید فروش استابلایزر فاراتل رو باید دربیاریم یا کل فروش ماه رو باید در بیاریم؟
مسله دیگه این هست که ما فروشمون فصلی هست LTV رو ماه به ماه باید محاسبه کنیم؟ سالیانه یا ماهیانه؟یعنی ایا برای اسفند می خوایم تبلیغ بریم باید با اسفند سال پیش باید مقایسه کنیم؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام وقت بخیر ، تحریم های گوگل رو چطور میتونیم دور بزنیم ؟ اکنون وبسایت گوگل ادز نمایش داده نمیشود

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

گوگل ادز Google Ads پنل تبلیغاتی گوگل است. ما با استفاده از این پنل می‌توانیم در صفحات SERP و همچنین اپلیکیشن‌ها و وب سایت‌های طرف قرارداد با گوگل، محصول و یا خدمات خود را تبلیغ کنیم.

یکسری از افراد، تبلیغات گوگل ادز Google Ads را تبلیغاتی پرهزینه و بی‌اهمیت می‌دانند. در حالی که مخاطبین این نوع از تبلیغات به انتهای قیف فروش ما نزدیکتر هستند و احتمال تبدیل شدن آنها بسیار بالاتر است. در این ویدئو درباره اهمیت تبلیغات گوگل ادز Google Ads و میزان اثر بخشی آن، توضیحات تکمیلی ارائه شده است.

به مفهوم آمیخته بازاریابی Marketing Mix که شامل 4 بخش محصول Product، قیمت گذاری Price،امکان عرضه یا توزیع Place و ترویج فروش Promotion است، اصطلاحا 4P می‌گویند.

اتفاقاتی که طی یک فرآیند در پنل تبلیغاتی شما اتفاق می‌افتند، توسط یکسری متریک Metric مشخص می‌شوند. به عنوان مثال CTR، کلیک، ایمپرشن، CPC و مواردی از این قبیل، جزو متریک‌های ما محسوب می‌شوند.

LTV مخخف عبارت Customer Lifetime Value و به معنای ارزش طول عمر مشتری است. توضیحات تکمیلی درباره LTV در این ویدئو ارائه شده است.

در این ویدئو درباره حاشیه سود ناخالص Gross Margin و نحوه محاسبه آن توضیح داده شده است.

در این ویدئو نحوه محاسبه AOV یا Average Order Value توضیح داده شده است.

در این بخش با استفاده از یکسری اطلاعات فرضی و فرمول، نحوه محاسبه LTV به صورت کامل توضیح داده شده است.

در تبلیغات گوگل ادز Google Ads شما به ازای هر کلیک هزینه پرداخت می کنید. به این مدل از پرداخت هزینه، اصطلاحا CPC یا Cost Per Click می‌گویند.