با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.

پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

سلام، تمام توضیحاتی که آقای تالویی دادن به فرض این بود که شما بخواید با سایت های دیگه رقابت کنید، حالا اگه ما محصولی داریم که می دونیم هیچ شخص دیگه ای رو اون محصول یا عبارت ادز نمیره، آیا میشه با حداقل مبلغ bid که 0.01 واحد پول اکانت هست نمایش گرفت یا نه؟ چون گفتن که یه حداقل شرایطی رو باید پاس کنید تا نمایش بگیرید، آیا این مبلغ bid هم حداقل داره وقتی قرار نیست شما در یک auction با کسی رقابت کنید؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام ..وقت بخیر
گوگل به کسب وکارهایی که تو حوزه جراحی زیبایی کار میکنند برای بعضی جراحی بعضی قسمت های بدن خطای sextual content میده و اد نمایش داده نمیشه..از چه تکنیک هایی برای رفع این مشکل میشه استفاده کرد؟ممنونم

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

نحوه عملکرد گوگل ادز Google Ads بر اساس Auction است. در این بخش درباره این موضوع توضیحات تکمیلی ارائه شده است.

Ad Rank = Quality Score * Bid

به بالاترین هزینه‌ای که حاضریم به ازای هر کلیک بپردازیم، Bid گفته می‌شود.

Quality Score عددی بین 1 تا 10 است که گوگل به تبلیغات شما می‌دهد.
در این ویدئو به صورت کامل درباره این موضوع توضیح داده شده است.

سه عامل روی عدد Quality Score تاثیر گذار هستند.
1-Ad Relevance
2-Expected Clickthrough Rate
3- Landing Page Experience