پرسش و پاسخ شرکتکنندگان دوره
پرسش حسین نوروزی
خیلی لذت بردم از تدریس استاد
مبحث به این مهمی رو خیلی خوب توضیح دادن
ممنون
به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخها است که با عضویت و تهیه بستهها میتوانید از آنها استفاده کنید.
15662
خلاصه موضوعات ویدئو
ساختار گوگل ادز Google Ads
1-ادز اکانت Ads Account
2-کمپینها Campaigns
3-Ad Groups (Keywords و Ads)
لایه ادز اکانت Ads Account در گوگل ادز Google Ads و انواع اکانتهای گوگل ادز Google Ads
ادز اکانت Ads Account بالاترین لایه در گوگل ادز Google Ads است. اکانتهای گوگل ادز دو نوع اصلی دارند.
1-MCC(My Client Center)
2- Individual Account
در این بخش درباره هر یک از این اکانتها و تفاوتهایی که با یکدیگر دارند، توضیح داده شده است.
لایه کمپینها Campaigns در گوگل ادز Google Ads
دومین لایه در تبلیغات گوگل ادز Google Ads، لایه کمپینها Campaigns است. در این ویدئو به چگونگی بودجهبندی یک کمپین پرداخته شده است.
لایه Ad Groups در گوگل ادز Google Ads
در این ویدئو درباره لایه Ad Groups توضیحات تکمیلی ارائه شده است.
انواع تبلیغات در گوگل ادز Google Ads
1-Expanded Text Ad
2-Responsive Text Ad
در این بخش درباره هر یک از این تبلیغات به صورت کامل توضیح داده شده است.