با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.

تا این لحظه 4217 نفر در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند. همین حالا ثبت‌نام کن و نفر 4218ام باش!

کد تخفیف dc5 همین حالا برای شما فعال شد.

همین حالا ثبت‌نام کنید! با این کد تخفیف می‌توانید در مجموع با 570 هزار تومان تخفیف که تکرار نخواهد شد، در دورۀ کامل شرکت کنید.

65 جلسه دوره کامل
65 جلسه
5,850,000 تومان
5,280,000 تومان
570,000 تخفیف! تومان (%9.7)
  • دسترسی به کل ویدئوهای دوره
  • با یک تخفیف فوق‌العاده
  • کد تخفیف: dc5
  • این تخفیف برای مدت محدود فعال است.
همین حالا ثبت‌نام می‌کنم!

پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

سلام خواستم تشکر کنم از شیما شریفی عزیز که این قسمت رو با مثال های که زد برای من ملموس کرد.عالی بود مرسی

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

تا اونجایی که من متوجه شدم همه این کارها و ایجاد کمپین های گوگل ادز برای کسب و کارهایی هست که سایتشون راه افتاده و میان برای محصولاتی که فروش کمی دارند از این کمپین استفاده میکنن؟درسته؟ این چیزیه که من متوجه شدم.
حالا سوالم این هست که آیا سایتی که هنوز ران نشده و تازه دارد دیتا اینتری میکند چرا باید کمپین ادز بره؟در حال حاضر چه کمکی بهش میکنه؟این را هم میدانم که در تهیه لیست کلمات برای سئو میشه از این کمپین استفاده کرد و حتی کمپین تست راه اندازی کرد.این را در ویدئوی بعدی خانم شریفی گفتند.
سوال اصلی من اینه یه سایتی که در حوزه فروش کتاب های کمک آموزشی هست آیا لازمه به فاصله 2 ماه برای سایتی که هنوز لانچ نشده ادز بره؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

یکی از چالش‌های پیش رو برای ایجاد یک کمپین گوگل ادز تعیین ساختار کمپین، ‌ساختار اد گروپ‌ Ad Group و کیورد Keyword ها است. برای تعیین موارد گفته شده در اولین گام باید صاحب کسب و کار به چند سوال پاسخ دهد.
1. کمپین برای مناسبت، محصولات و یا کلمات خاصی اجرا می‌شود؟ ‌2. بر روی چه دسته محصولاتی کمپین اجرا شود؟ 3. بر روی چه کلمات یا محصولاتی کمپین اجرا شود؟
هر پاسخی که به سوالات بالا داده ‌شود در انتخاب دسته کلمات و کلمات کلیدی برای اجرای کمپین بسیار مهم و تاثیرگذار است.
پس از مشخص شدن موارد گفته شده باید لیست کلمات هدف از صاحب کسب و کار پرسیده شود. این لیست امکان دارد برای اجرای کمپین کاربردی نداشته و به دلایل مختلف از آن استفاده نشود اما برای آشنا شدن با تفکر صاحب کسب و کار و جلوگیری از مشکلات آینده مفید است. موضوع تعیین ساختار اولیه طراحی کمپین به همراه مثال به صورت کامل در ویدیو شرح داده شده است.

ما در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال با محدودکردن حق استفاده از اینترنت مخالفیم. مخالفت می‌کنم