با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.


پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

سلام خواستم تشکر کنم از شیما شریفی عزیز که این قسمت رو با مثال های که زد برای من ملموس کرد.عالی بود مرسی

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

یکی از چالش‌های پیش رو برای ایجاد یک کمپین گوگل ادز تعیین ساختار کمپین، ‌ساختار اد گروپ‌ Ad Group و کیورد Keyword ها است. برای تعیین موارد گفته شده در اولین گام باید صاحب کسب و کار به چند سوال پاسخ دهد.
1. کمپین برای مناسبت، محصولات و یا کلمات خاصی اجرا می‌شود؟ ‌2. بر روی چه دسته محصولاتی کمپین اجرا شود؟ 3. بر روی چه کلمات یا محصولاتی کمپین اجرا شود؟
هر پاسخی که به سوالات بالا داده ‌شود در انتخاب دسته کلمات و کلمات کلیدی برای اجرای کمپین بسیار مهم و تاثیرگذار است.
پس از مشخص شدن موارد گفته شده باید لیست کلمات هدف از صاحب کسب و کار پرسیده شود. این لیست امکان دارد برای اجرای کمپین کاربردی نداشته و به دلایل مختلف از آن استفاده نشود اما برای آشنا شدن با تفکر صاحب کسب و کار و جلوگیری از مشکلات آینده مفید است. موضوع تعیین ساختار اولیه طراحی کمپین به همراه مثال به صورت کامل در ویدیو شرح داده شده است.