با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.


پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

در semrush نوشته بود که sitmap را به robots.txt وصل کنید. چطور این کار را انجام دهیم؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

در این نوشته
https://support.squarespace.com/hc/en-us/articles/360002090267-SEO-checklist

Connect a custom domain
یعنی چه؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

دوبلین کور یعنی چه؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

هنگامی که یک سایت راه اندازی می‌شود موارد مختلف و زیادی وجود دارد که برای سئو SEO یا بهینه سازی موتور جستجو باید رعایت شود. این موارد به دلیل زیاد بودن امکان دارد فراموش شوند و یا اینکه توالی آن‌ها درست رعایت نشود. برای جلوگیری از اشتباه و یا فراموش کردن برخی از موارد، بهتر است یک تقویم سئویی داشته باشیم تا موارد را به ترتیب انجام دهیم.

تقویم سئویی سایتی که تازه راه اندازی شده است شامل موارد زیر می‌شود:
1. انتخاب نام دامنه و هاست
2. بستن دسترسی Anonymous
3. نصب CMS
4. تحقیق کلمات کلیدی
5. منوها، ساختار سایت، نویگیشن Navigation
6. محتوای اولیه و اینترنال لینک‌ها
7. تست سایت
8. انجام تغییرات و اصلاحات
9. تست GTmetrix و G.P.S.I
10. بررسی نکات تکنیکال سئو
11. بازکردن سایت
12. نصب آنالیتیکس، سرچ کنسول، کلریتی Clarity و سایر ابزارها
13. افزودن SiteMap به سرچ کنسول و Bing WebMaster Tools
14. ایجاد فایل Robots.txt
15. آوردن مخاطب اولیه توزیع شده
16. برنامه منظم انتشار در شبکه‌های اجتماعی
17. برنامه منظم لینک بیلدینگ در بلاگ‌ها
18. طی شدن سه ماه
19. اولین گزارش و بررسی جایگاه و آنالیز رقابتی و کیوردز ریسرچ
20. اصلاح لیست‌های 2،1 و 3 براساس نتایج گزارش
21. لینک بیلدینگ با ریپورتاژ براساس گزارش

زمانی که یک سایت راه اندازی می‌شود به دلیل عدم وجود محتوا و یا عدم وجود محتوای مناسب بهتر است مشاهده سایت تنها با وارد کردن پسورد امکان پذیر باشد تا از کراول شدن توسط ربات‌ها جلوگیری شود. موضوع دسترسی Anonymous به صورت کامل در ویدیو توضیح داده شده است.