با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.

تا این لحظه 4588 نفر در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند. همین حالا ثبت‌نام کن و نفر 4589ام باش!

کد تخفیف dc5 همین حالا برای شما فعال شد.

همین حالا ثبت‌نام کنید! با این کد تخفیف می‌توانید در مجموع با 570 هزار تومان تخفیف که تکرار نخواهد شد، در دورۀ کامل شرکت کنید.

75 جلسه دوره کامل
75 جلسه
5,850,000 تومان
5,280,000 تومان
570,000 تخفیف! تومان (%9.7)
  • دسترسی به کل ویدئوهای دوره
  • با یک تخفیف فوق‌العاده
  • کد تخفیف: dc5
  • این تخفیف برای مدت محدود فعال است.
همین حالا ثبت‌نام می‌کنم!

خلاصه موضوعات ویدئو

اعتبار Authority، اعتماد Trust و ارتباط Relevance از مواردی است که گوگل به آن توجه زیادی دارد. آدام کلارک در سال 2016 اعلام کرد که اعتبار، اعتماد و ارتباط سه نکته اساسی در سئو SEO است.

گوگل، اعتماد Trust به سایت‌ها را بر اساس محتوا Content و بک لینک Back Links Quality مورد سنجش قرار می‌دهد. وقتی از صفحه و یا سایتی با اعتبار بالا به سایت ما لینک داده می‌شود گوگل براساس اعتبار سایت لینک دهنده به سایت ما اعتماد می‌کند. البته تنها لینک از سایت با اعتبار بالا مورد توجه نیست و علاوه بر آن باید محتوای صفحه هم دارای کیفیت بالایی باشد. محتوای با کیفیت براساس رفتار کاربران در صفحه سنجیده می‌شود. در واقع باید کاربران با مراجعه به صفحه، زمان مناسبی را در صفحه سپری کنند. این موضوع به صورت کامل در ویدیو توضیح داده شده است.

اعتبار Authority یک صفحه Numbers Game است و براساس تعداد کلمات صفحه، تعداد هدینگ‌ها، تعداد بک لینک‌ها و مواردی مانند آن سنجیده می‌شود.

ارتباط Relevance یک سایت، براساس ارتباط محتوای سایت، ارتباط پیلار کانت‌ها، ارتباط کلاسترها، ارتباط لینک‌ها و مواردی مانند آن سنجیده می‌شود. یک سایت هر چه محتواهای مرتبط‌تری داشته باشد از طرف گوگل بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد و در نتایج جستجو جایگاه بهتری می‌گیرد. این موضوع به صورت کامل در ویدیو توضیح داده شده است.