پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره


سلام. در مورد ساخت تیم دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارهای کوچک و متوسط توضیح میدین که بهتره ساختارش رو چطوری بچینیم؟
در جستجوهام به مدلی رسیدم که به ترتیب شامل مدیر مارکتینگ: مدیر دیجیتال مارکتینگ بود و بعد 5 زیرشاخه داشت شامل:
آنالیزر دیجیتال مارکتینگ - متخصص تبلیغات - متخصص شبکه های احتماعی - متخصص محتوا - متخصص سئو (این 5 مورد با کمک فریلنسرها و آژانس های دیجیتال مارکتینگ)
برام مبهمه که مثلا در این ساختار، وظایف آنالیزر دیجیتال مارکتینگ و متخصص محتوا چیه؟ یا مثلا چرا گرافیک دیزاینر نداره؟
به طور کلی در مورد چارت سازمانی دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارهای کوچک و متوسط توضیح میدین؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
15772

سلام مجدد. خیلی ممنون از راهنمایی و توضیحات مفیدتون به سوالم. با توجه به جامع بودن موضوع، اگر شرایطش باشه و یک وبینار هم در این مورد داشته باشیم خیلی عالی میشه. فکر کنم مسئله مهمی باشه و به درد خیلیا بخوره.
تشکر

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
15789

خلاصه موضوعات ویدئو

بهتر است قبل از شروع فرآیند تیم‌سازی، با استفاده از چند سوال کلیدی زیر، باورهای خود را درباره تیم و تیم‌سازی به چالش بکشید.
1-معنای تیم از نظر شما چیست؟
2-مزیت داشتن تیم چیست؟
3-ویژگی های یک تیم خوب چیست؟
4-ویژگی های یک هم تیمی خوب چیست؟
5-چرا احتیاج به ایجاد یک تیم دارید؟
در این ویدئو در این باره توضیحات تکمیلی تری ارائه شده است.

ساختار تیم نیز یکی از موارد مهم تیم و تیم‌سازی است. شما باید با کمک 2 سوال کلیدی زیر، ساختار تیم خود را مشخص نمایید.
1-تیم شما قرار است چه کاری را انجام دهد؟
2-تیم شما این کار را چگونه انجام می دهد؟

از نظر افراد مختلف با جایگاه‌های مختلف، تیم‌سازی مراحل متفاوت و زیادی دارد. ما در این ویدئو تیم‌سازی را به سه مرحله:
1.آشنایی
2.تعارض
3.تداوم(رشد) تقسیم کرده‌ایم. در این بخش از دوره بازاریابی دیجیتال، درباره این سه مرحله با ذکر مثال توضیح داده شده است.