در ارسال ایمیل برای تنوع در ایجاد ایمیل میتوان از موضوعات مختلفی استفاده کرد.
1.خوش آمدگویی به کاربران: وقتی کاربر در سایت ثبت نام میکند یک ایمیل خوشامدگویی برای او ارسال میشود.
2.خبرنامه ایمیلی: اگر درست استفاده کنیم و به کاربر تعهد دهیم ایمیلهایی با موضوع خوب ارسال کنیم و صرفا اهداف تبلیغاتی نداشته باشیم بسیار مفید است.
3.اعلام رونمایی از محصول جدید: محصول یا خدمات جدید را برای سگمنت مورد نظر ارسال کنیم.
4.داستان موفقیت کسب و کارتان: ارسال داستان موفقیت برند برای مخاطبان و تشکر از همراهی آنها
5.فرم آنلاین نظرسنجی : دریافت تجربه کاربران برای ادامه مسیر
6.قدردانی از مشتریان: ارسال ایمیل برای قدردانی از کاربرانی که از ما خرید کردند یا قبلا از ما خرید کردند و تکرار خرید نداشتند و میخواهیم برای آنها کد تخفیف بفرستیم. حتما توجه داشته باشید که کد تخفیف باید اختصاصی باشد و فقط برای خود کاربر استفاده شود.
7.یادآوری «آخرین فرصت» به مشتریان: اگر پروموشن برای محصول یا خدمتی داریم میتوانیم 7 روز آخر ایمیلی به مخاطب بفرستیم و به او یادآوری کنیم.
8.دعوت از مشتریان برای رویدادها
9.دلتنگ شما هستیم: برای کاربرانی که دیگر از ما خرید نداشتند استفاده کنیم و آنها را برگردانیم.
10.معرفی به دیگران یا affiliate
11.تبریکها و مناسبتها: بر اساس آن مناسبت خاص برای کاربران خود ایمیل خاص بفرستید. این تبریکات حتما باید با سگمنتیشن انجام شود تا اثربخش باشد.
خلاصه موضوعات ویدئو
نمونه موضوعهای ارسال ایمیل
1-خوش آمدگویی 2-خبرنامه ایمیلی
3-اعلام رونمایی از محصول جدید
4-داستان موفقیت کسب و کارتان
5-فرم آنلاین نظرسنجی 6-قدردانی از مشتریان
7-یادآوری "آخرین فرصت" به مشتریان
8-دعوت از مشتریان برای رویدادها 9-دلتنگ شما هستیم! 10-معرفی به دیگران
11-تبریک ها و مناسبتها