با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای رایگان دوره را مشاهده کنید.

در ارسال ایمیل برای تنوع در ایجاد ایمیل می‌توان از موضوعات مختلفی استفاده کرد.

1.خوش آمدگویی به کاربران: وقتی کاربر در سایت ثبت ‌نام می‌کند یک ایمیل خوشامدگویی برای او ارسال می‌شود.

2.خبرنامه ایمیلی: اگر درست استفاده کنیم و به کاربر تعهد دهیم ایمیل‌هایی با موضوع خوب ارسال کنیم و صرفا اهداف تبلیغاتی نداشته باشیم بسیار مفید است.

3.اعلام رونمایی از محصول جدید: محصول یا خدمات جدید را برای سگمنت مورد نظر ارسال کنیم.

4.داستان موفقیت کسب‌ و کارتان: ارسال داستان موفقیت برند برای مخاطبان و تشکر از همراهی آن‌ها 

5.فرم آنلاین نظرسنجی : دریافت تجربه کاربران برای ادامه مسیر

6.قدردانی از مشتریان: ارسال ایمیل برای قدردانی از کاربرانی که از ما خرید کردند یا قبلا از ما خرید کردند و تکرار خرید نداشتند و می‌خواهیم برای آن‌ها کد تخفیف بفرستیم. حتما توجه داشته باشید که کد تخفیف باید اختصاصی باشد و فقط برای خود کاربر استفاده شود. 

7.یادآوری «آخرین فرصت» به مشتریان: اگر پروموشن برای محصول یا خدمتی داریم می‌توانیم 7 روز آخر ایمیلی به مخاطب بفرستیم و به او یادآوری کنیم.

8.دعوت از مشتریان برای رویدادها 

9.دلتنگ شما هستیم: برای کاربرانی که دیگر از ما خرید نداشتند استفاده کنیم و آن‌ها را برگردانیم. 

10.معرفی به دیگران یا affiliate

11.تبریک‌ها و مناسبت‌ها: بر اساس آن مناسبت خاص برای کاربران خود ایمیل خاص بفرستید. این تبریکات حتما باید با سگمنتیشن انجام شود تا اثربخش باشد.

خلاصه موضوعات ویدئو

1-خوش آمدگویی 2-خبرنامه ایمیلی
3-اعلام رونمایی از محصول جدید
4-داستان موفقیت کسب‌ و کارتان
5-فرم آنلاین نظرسنجی 6-قدردانی از مشتریان
7-یادآوری "آخرین فرصت" به مشتریان
8-دعوت از مشتریان برای رویدادها 9-دلتنگ شما هستیم! 10-معرفی به دیگران
11-تبریک ها و مناسبت‌ها