با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

یکی از کم‌هزینه‌ترین و پربازده‌ترین ابزارها در بازاریابی دیجیتال، اس ام اس مارکتینگ یا بازاریابی پیامکی است. استفاده از اس ام اس مارکتینگ با دو هدف انجام می‌شود: 1. تبدیل لیدها و سرنخ‌هایی که از قبل جمع آوری کرده‌ایم به مشتری 2. ترغیب مشتریان قبلی، با ارائه تخفیف‌ها و پروموشن‌های مختلف، برای خرید مجدد از ما. موضوع بازاریابی پیامکی و استفاده از آن به صورت کامل در ویدیو شرح داده شده است.

خطوط پیامکی به سه دسته تقسیم می‌شوند
که عبارتند از: 1. خطوط عمومی یا تبلیغاتی 2. خطوط اختصاصی یا خدماتی 3. خطوط ویژه (ارسال به بلک لیست). هر یک از این خطوط، مزایا و معایب استفاده از آن‌ها به صورت کامل در ویدیو شرح داده شده است.