با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای رایگان دوره را مشاهده کنید.

در بخش قبل درباره راهکارهای ایجاد ترافیک در سایت صحبت کردیم. با این هدف که بانکی از اطلاعات لید تهیه کنیم. اما برای این کار چه ابزاری نیاز است:

• فرم عضویت

• عضویت در خبرنامه

• پاپ آپ: مثلا اگر مدت باقی ماندن کاربر روی صفحه از حدی بیشتر شد صفحه پاپ آپ باز شود یا مثلا اگر تا وسط صفحه اسکرول شد صفحه پاپ آپ نمایش داده شود تا کاربر ایمیل خود را در ازای دریافت فایل پی دی اف مقاله وارد کند.

• چت آنلاین: تا چند سال قبل تنها امکان استفاده از نمونه‌های خارجی بود اما در حال حاضر سرویس‌های ایرانی خوبی هم چت آنلاین ارائه می‌دهند. لازم به ذکر است چت آنلاین را باید طوری پیاده‌سازی کنید که قابلیت پاسخ‌دهی به کاربران را داشته باشید. می‌توانید از این تکنیک استفاده کنید: اگر آنلاین نبودیم سوال خود را طرح کنید و ایمیل خود را وارد کنید تا به محض اینکه آنلاین شدیم پاسخ شما را به ایمیلتان بفرستیم.

• لندینگ پیج: می‌توان تعداد زیادی لندینگ بر اساس کلمات مختلف ایجاد کرد و روی آن تبلیغات داد و برای مثال در قبال تبلیغ از کاربران اطلاعات گرفت.

• اطلاعات مشتریان در CRM: بخش مهمی از اطلاعاتی که از طریق سایت قابل جمع‌آوری نیست را می‌توان از بخش CRM دریافت کرد.

 

 

خلاصه موضوعات ویدئو

1-فرم عضویت در سایت 2-عضویت در خبرنامه
3-پاپ‌آپ‌ها 4-چت آنلاین 5-لندینگ پیج‌ها
6-اطلاعات مشتریان در CRM