با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای رایگان دوره را مشاهده کنید.

مخاطب قهرمان یکی دیگر از تکنیک‌های روایت‌گری

تکنیک مخاطب قهرمان، یک تکنیک روایت‌گری است که بسیار شبیه به تکنیک حرکت در مه است؛ با این تفاوت که در این تکنیک مخاطب قهرمان داستان خواهد بود. ما در این تکنیک از زاویه دیگری به داستان نگاه می‌کنیم.

ما در این تکنیک برای فردی می‌نویسیم که او شاخص و قهرمان داستان است و استفاده کننده محصول یا خدمات ماست. این تکنیک بیشتر برای کارهای خدماتی استفاده می‌شود؛ البته در محصولات خاص نیز می‌توان از این تکنیک استفاده کرد.

ما در این تکنیک نیز یک مشکل را مطرح کرده و بعد راه‌حل داده و به CTA می‌رسیم. دقیقا تمامی مراحل مانند تکنیک حرکت در مه است؛ اما مخاطب خود راوی داستان و قهرمان داستان است.

درواقع در این تکنیک ما از زاویه دید مخاطب به مشکل نگاه کرده و آن را حل می‌کنیم. ما این تکنیک را در اس ام اس‌های تبلیغاتی بسیار دیده‌ایم. اس ام اس‌هایی که برای هزاران نفر ارسال شده‌اند؛ اما هر کسی که این اس ام اس را می‌بیند، احساس می‌کند خودش به تنهایی قهرمان است.

سخن آخر

برای درک بهتر این موضوع، آقای کلاهگر در این ویدئو مثال‌هایی را زده و تکنیک را به شما توضیح خواهند داد؛ بنابراین توصیه می‌کنیم که این ویدئو را حتما تماشا کنید تا بتوانید بهترین روایت‌گر برای داستان‌ کسب‌وکار خود باشید.