با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای رایگان دوره را مشاهده کنید.

پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

سلام .وقت بخیر...
موضوع اصلی ما دارای زیر شاخه‌های که به نوبه خودشان مهم هستند می‌باشد، این کلاسترها خودشان قابلیت اینکه
پیلار باشند را دارند. آیا در این حالت پیاده‌سازی ساختار پیلار و کلاستر را باید به صورت تو در تو انجام داد؟ لطفا راهنمایی بفرمایید.با تشکر

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
14398

خلاصه موضوعات ویدئو

یکی از روش‌ها برای رتبه گرفتن در موتور جستجو انتشار محتوا در تمام زمینه‌ها و موضوعات مربوط به عبارت کلیدی است. برای اینکار باید از ساختار پیلار کلاستر استفاده کنید. در ساختار پیلار کلاستر یک مقاله به موضوع اصلی اختصاص می‌یابد. سپس برای هر کدام از موضوعات فرعی، مقالات مجزا نوشته می‌شود. در مقاله اصلی در کنار توضیح در رابطه با موضوع اصلی، به صورت خلاصه در رابطه با هر یک از موضوعات فرعی هم صحبت می‌شود. سپس برای هر یک از موضوعات فرعی یک مقاله مجزا و کامل نوشته می‌شود.

محتوای پیلار، محتوای اصلی و ستون اصلی محتوا است. موضوع پیلار به صورت کامل در ویدئو شرح داده شده است.

به محتواهای فرعی پیلار، کلاستر گفته می‌شود. موضوع کلاستر به صورت کامل در ویدئو شرح داده شده است.