با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

تهیه محتوایی که برای موتورهای جستجو قابل فهم باشد سئوی محتوایی است.

نویسنده‌ای که می‌تواند مقاله‌ای تدوین کند که به واسطه این مقاله، مخاطبانش بتوانند آن را از طریق موتورهای جستجوگر پیدا کنند؛ یا به عبارت دیگر، مقاله‌ای که موتورهای جستجوگر آن را می‌فهمند.

برای تولید یک مقاله سئو شده باید 40 درصد از انرژی خود را برای مقدمات صرف کنیم، 20 درصد از انرژی را برای نوشتن مقاله و 40 درصد باقی‌مانده را برای ویرایش و بهینه کردن مقاله صرف کنیم.

موضوعاتی که قبل از تولید محتوا باید در نظر داشت عبارت است از: 1. هدف از خلق این مقاله چیست؟ 2. قرار است به چه چیزی برسیم؟ 3. پیام این مطلب چیست؟ موضوعاتی که قبل از تولید محتوا باید در نظر داشت به صورت کامل در ویدیو شرح داده شده است.