اهمیت بازاریابی در تلگرام

چرا باید با وجود فیلتر و محدودیت تلگرام در آن بازاریابی کرد؟ برای درک اهمیت موضوع توجه شما را به این آمار و ارقام جلب می‌کنیم:

1. جالب است بدانید در حال حاضر بیش از 49 میلیون ایرانی در تلگرام حضور دارند.

2. سالانه بیش از 500 میلیون پست در تلگرام منتشر می‌شود.

3. بیش از 100 میلیارد نمایش از پست‌های تلگرام وجود دارد.

4. بیش از 2 میلیون سوپر گروه فعال ایرانی در تلگرام وجود دارد.

بنابراین با توجه به اینکه ایرانیانی زیادی در تلگرام وجود دارند باید به فکر بازاریابی در تلگرام باشیم.

• بازاریابی به کمک گروه‌های تلگرامی

• بازاریابی به کمک کانال‌های تلگرامی

• بازاریابی به کمک ربات‌های تلگرامی

مدیریت کانال تلگرامی

نام کانال

یکی از مهم‌ترین نکات در مدیریت کانال انتخاب نام است. اغلب از نام برند برای نام کانال استفاده می‌شود. اما پیشنهاد می‌کنیم در کنار آن از کلمه کلیدی خود در نام کانال استفاده کنید. برای مثال:

دیجیتالینگ | آموزش دیجیتال مارکتینگ

تصویر کانال

برای تصویر هم معمولا از لوگو استفاده می‌شود. حتی می‌توان به جای لوگو از گیف استفاده کرد.

توضیحات کانال یا دیسکریپشن

توضیح کانال بخش مهمی از آن است و باید ماهیت کانال را شرح دهد:

ما که هستیم و می‌خواهیم چه کاری انجام دهیم + راه‌های ارتباطی + Id کانال (که باید کوتاه و کامل باشد و در خاطر مخاطب بماند).

امضای کانال

هر کدام از پیام‌ها باید امضای منحصر به کانال ما را داشته باشد تا اگر پیام فوروارد شد آدرس ما در آن مشخص باشد.

خلاصه موضوعات ویدئو

در این ویدئو درباره تمام نکات مهم یک کانال تلگرامی از جمله نام، تصویر، توضیحات، آیدی و امضای کانال توضیح داده شده است.