پرسش و پاسخ شرکتکنندگان دوره
پرسش جواد تقوی
سلام
آقای شهربانویی در دقیقه 11:25 میگن نمیشه برای آدامس pr کرد و باید تبلیغات کرد
من از pr هر چه میدونم مربوط میشه به روابط عمومی ، میشه توضیح بدید منظورشون چیه از pr
به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخها است که با عضویت و تهیه بستهها میتوانید از آنها استفاده کنید.
12269
خلاصه موضوعات ویدئو
مقدمهای بر دنیای تبلیغات
در گذشته اغلب تبلیغات با هر محتوایی که داشتند، مورد استقبال مردم قرار میگرفتند. چرا که ابزارهای نوین مانند تلویزیون و ماهواره برای مردم تازگی داشتند و مردم به آن ها توجه ویژهای داشتند.
رسانههای آفلاین
به تلویزیون، تبلیغات محیطی یا OOH(Out-of-home advertising)، روزنامه و مجله رسانههای آفلاین گفته میشود. صاحب نظران این حوزه بر این باورند که رسانههای آفلاین نمردهاند و هنوز هم میتوان از آنها استفاده کرد.
علت تشکیل رسانههای جدید
آقای آل ریس از صاحب نظران حوزه تبلیغات، علت تشکیل رسانههای جدید را، عادی شدن رسانههای قدیمی عنوان میکنند.