با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای رایگان دوره را مشاهده کنید.

پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

سلام
آقای شهربانویی در دقیقه 11:25 میگن نمیشه برای آدامس pr کرد و باید تبلیغات کرد
من از pr هر چه میدونم مربوط میشه به روابط عمومی ، میشه توضیح بدید منظورشون چیه از pr

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

در گذشته اغلب تبلیغات با هر محتوایی که داشتند، مورد استقبال مردم قرار می‌گرفتند. چرا که ابزارهای نوین مانند تلویزیون و ماهواره برای مردم تازگی داشتند و مردم به آن ها توجه ویژه‌ای داشتند.

به تلویزیون، تبلیغات محیطی یا OOH(Out-of-home advertising)، روزنامه و مجله رسانه‌های آفلاین گفته می‌شود. صاحب نظران این حوزه بر این باورند که رسانه‌های آفلاین نمرده‌اند و هنوز هم می‌توان از آنها استفاده کرد.

آقای آل ریس از صاحب نظران حوزه تبلیغات، علت تشکیل رسانه‌های جدید را، عادی شدن رسانه‌های قدیمی عنوان می‌کنند.