با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.

تا این لحظه 4588 نفر در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند. همین حالا ثبت‌نام کن و نفر 4589ام باش!

کد تخفیف dc5 همین حالا برای شما فعال شد.

همین حالا ثبت‌نام کنید! با این کد تخفیف می‌توانید در مجموع با 570 هزار تومان تخفیف که تکرار نخواهد شد، در دورۀ کامل شرکت کنید.

75 جلسه دوره کامل
75 جلسه
5,850,000 تومان
5,280,000 تومان
570,000 تخفیف! تومان (%9.7)
  • دسترسی به کل ویدئوهای دوره
  • با یک تخفیف فوق‌العاده
  • کد تخفیف: dc5
  • این تخفیف برای مدت محدود فعال است.
همین حالا ثبت‌نام می‌کنم!

خلاصه موضوعات ویدئو

محتوا شکلی از اطلاعات ساختارمند است که انسان را مخاطب قرار می‌دهد.

بازاریابی محتوایی شیوه‌ای از بازاریابی است که از طریق محتوا انجام می‌شود.

بازاریابی، دانش و هنر کشف، خلق و ارائه ارزش با هدف تامین نیازهای یک بازار، هدف هم‌زمان با کسب سود است.

بازاریابی فرآیند برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌های مربوط به شکل گیری، قیمت‌گذاری، ترویج و توزیع ایده‌ها، کالاها و خدمات است.

بازاریابی شامل سه رکن است: 1. بازارشناسی به معنای شناخت مشتریان و نیازهای آن‌ها 2. بازارسازی به معنای خلق و به دست آوردن سهم بازار 3. بازارداری به معنای حفظ سهم بازار

محتوا اطلاعات ساختارمند است که انسان را مخاطب قرار می‌دهد.

بازاریابی محتوایی فرآیندی در کسب و کار است که به تولید محتوای گیرا، مجاب کننده و توزیع آن برای جلب توجه و جذب یک گروه مشخص هدف از مخاطبان و درگیرکردن آن‌ها با هدف برانگیختن اقدام‌های سودآور در مشتریان می‌پردازد.

بازاریابی محتوایی با ارضاء سریع و لحظه‌ای نیاز به اطلاعات در مشتریان بالقوه، برای آن‌ها ارزش می‌آفریند. بازاریابی محتوایی، مشتریان بالقوه را بدون فشار برای خرید، جذب و درگیر می‌کند.