با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.

پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

تفاوت بازاریابی محتوا با بازاریابی محتوایی چیست؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

محتوا شکلی از اطلاعات ساختارمند است که انسان را مخاطب قرار می‌دهد.

بازاریابی محتوایی شیوه‌ای از بازاریابی است که از طریق محتوا انجام می‌شود.

بازاریابی، دانش و هنر کشف، خلق و ارائه ارزش با هدف تامین نیازهای یک بازار، هدف هم‌زمان با کسب سود است.

بازاریابی فرآیند برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌های مربوط به شکل گیری، قیمت‌گذاری، ترویج و توزیع ایده‌ها، کالاها و خدمات است.

بازاریابی شامل سه رکن است: 1. بازارشناسی به معنای شناخت مشتریان و نیازهای آن‌ها 2. بازارسازی به معنای خلق و به دست آوردن سهم بازار 3. بازارداری به معنای حفظ سهم بازار

محتوا اطلاعات ساختارمند است که انسان را مخاطب قرار می‌دهد.

بازاریابی محتوایی فرآیندی در کسب و کار است که به تولید محتوای گیرا، مجاب کننده و توزیع آن برای جلب توجه و جذب یک گروه مشخص هدف از مخاطبان و درگیرکردن آن‌ها با هدف برانگیختن اقدام‌های سودآور در مشتریان می‌پردازد.

بازاریابی محتوایی با ارضاء سریع و لحظه‌ای نیاز به اطلاعات در مشتریان بالقوه، برای آن‌ها ارزش می‌آفریند. بازاریابی محتوایی، مشتریان بالقوه را بدون فشار برای خرید، جذب و درگیر می‌کند.