با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای رایگان دوره را مشاهده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

یکی از قابلیت‌های بازاریابی داده محور امکان تحلیل سبد خرید مشتری است. یکی از مهم‌ترین الگوریتم‌ها برای تجزیه و تحلیل سبد خرید مشتریان، الگوریتم Apriori است. الگوریتم دیگر برای تحلیل سبد خرید مشتری G-Growth است. موضوع تحلیل سبد خرید مشتری به صورت کامل در ویدیو توضیح داده شده است.

1. چیدمان فروشگاه براساس الگوها 2. تجزیه و تحلیل رفتار خرید مصرف‌کنندگان 3. طراحی کاتالوگ‌های فروش 4. شخصی‌سازی بهتر کمپین‌های ایمیلی 5. Cross-Selling، هر یک از این موارد به صورت کامل در ویدیو توضیح داده شده است.

پارامترهای مهم در تحلیل سبد خرید مشتریان عبارتند از: 1. Support 2. Confidence 3. Lift، هر یک از این موارد به صورت کامل در ویدیو شرح داده شده است.