با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.

تا این لحظه 4588 نفر در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند. همین حالا ثبت‌نام کن و نفر 4589ام باش!

کد تخفیف dc5 همین حالا برای شما فعال شد.

همین حالا ثبت‌نام کنید! با این کد تخفیف می‌توانید در مجموع با 570 هزار تومان تخفیف که تکرار نخواهد شد، در دورۀ کامل شرکت کنید.

75 جلسه دوره کامل
75 جلسه
5,850,000 تومان
5,280,000 تومان
570,000 تخفیف! تومان (%9.7)
  • دسترسی به کل ویدئوهای دوره
  • با یک تخفیف فوق‌العاده
  • کد تخفیف: dc5
  • این تخفیف برای مدت محدود فعال است.
همین حالا ثبت‌نام می‌کنم!

پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

سلام
ممنونم از آقای اوهانجانیاس بابت این آموزش خوبشون
من سوالی ازشون دارم . سوال اینه که ما چطور میتونیم MVP مون رو پیاده سازی کنیم ؟ گاهی اوقات ما چیزی به نام کمینه محصول نداریم و کلا یا محصول داریم یا نداریم و چیزی حد وسطش نیست بطور مثال اسنپ چطور میتونه مدعی بشه کمینه محصولش اینه که فقط در شهر تهران تست بگیره در صورتیکه همون تست براش حداقل 5 میلیارد آب بخوره ؟ پس ممنون میشم بهم توضیح بدین که ما چطور میتونیم MVP رو برای هر محصولی ران کنیم و چطور می تونیم حداقل محصول رو بازاریابی کنیم ؟؟؟؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سوال دیگرم این هست که در mvp ما باید چه فاکتوری بررسی بشه که بتونیم ادعا کنیم مدلمون جواب میده و تقریبا موفق هست تا بتونیم وارد بازار بشیم ؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

-شکل گیری 2-اعتبارسنجی 3-رشد
در این بخش تمام مراحل مسیر توسعه یک استارتاپ بصورت کامل توضیح داده شده است.