با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.

تا این لحظه 4588 نفر در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند. همین حالا ثبت‌نام کن و نفر 4589ام باش!

کد تخفیف dc5 همین حالا برای شما فعال شد.

همین حالا ثبت‌نام کنید! با این کد تخفیف می‌توانید در مجموع با 570 هزار تومان تخفیف که تکرار نخواهد شد، در دورۀ کامل شرکت کنید.

75 جلسه دوره کامل
75 جلسه
5,850,000 تومان
5,280,000 تومان
570,000 تخفیف! تومان (%9.7)
  • دسترسی به کل ویدئوهای دوره
  • با یک تخفیف فوق‌العاده
  • کد تخفیف: dc5
  • این تخفیف برای مدت محدود فعال است.
همین حالا ثبت‌نام می‌کنم!

خلاصه موضوعات ویدئو

همانطور که در بخش های قبل اشاره کردیم، داشتن یک تیم خوب یکی از عوامل مهم برای موفقیت یک استارتاپ است. به همین دلیل در این بخش درباره اهمیت داشتن یک تیم خوب و موفق توضیح داده شده است.

ما در استارتاپ ها برای موفقیت به یک تیم خوب نیاز داریم. شاید برای شما سوال پیش آید که چرا در استارتاپ ها به دنبال یک گروه نیستیم! با یک جستجوی کوتاه در بستر وب متوجه خواهید شد که تیم و گروه با هم تفاوت دارند.
در گروه افراد علایق و اهداف مشترکی دارند و تمرکزشان رسیدن به اهداف گروه است و اتفاقاتی که در گروه می افتد، برایشان اهمیتی ندارد. اما در تیم همه ی افراد اهداف شخصی خود را کنار می گذارند و به اهداف اصلی تیم توجه می کنند. در تیم یک هدف والا وجود دارد که همه می خواهند به آن برسند. یکی دیگر از تفاوت های بین تیم و گروه این است که یک تیم، رهبر دارد اما یک گروه، رئیس دارد. حال اگر خوب به ماهیت استارتاپ نگاهی بیاندازیم، متوجه خواهیم شد که چرا یک استارتاپ به یک تیم نیاز دارد نه یک گروه؛

شما بایستی پس از ساخت اولین ورژن از ام وی پی(MVP) تیم استارتاپی خود را تشکیل دهید. در این ویدئو توضیحات تکمیلی تری در این باره داده شده است.

1-CEO(Chief Executive Officer) 2-CTO(Chief Technology Officer) 3-CMO(Chief Marketing Officer) 4-CFO(Chief Financial Officer) 5-CSO(Chief Sales Officer) 6-COO(Chief Operations Officer)
برای اینکه بدانید هر یک از این ها چه هدف و وظایفی دارند، پیشنهاد می کنیم این بخش از دوره دیجیتال مارکتینگ را از دست ندهید.

شما می توانید با داشتن 3 عضو، یک تیم جمع و جور استارتاپی با سه فانکشن 1-CEO 2-CMO/CSO 3-CTO بسازید. در این ویدئو توضیحات تکمیلی درباره ساخت این مدل از تیم های استارتاپی داده شده است.

اگر شما هم به فکر راه اندازی یک استارتاپ باشید، احتمالا برایتان سوال پیش آمده باشد که چگونه می توانیم برای استارتاپی که در فکر راه‌اندازی آن هستیم، کوفاندر(Co-Founder) پیدا کنیم. جای نگرانی وجود ندارد. چرا که ما در این ویدئو 3 روش پیدا کردن کوفاندر(Co-Founder) را از زبان فاندر یک استارتاپ موفق به شما خواهیم آموخت.