با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای رایگان دوره را مشاهده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

در این قسمت می توانید لیستی از اکانت‌ها و Containerهایی که به تگ منیجر گوگل Google Tag Manager متصل هستند را مشاهده کنید.

در بخش Workspace می‌توانید تغییرات به وجود آمده در تگ منیجر را مشاهده کنید.
شرکت‌های بزرگ بخش‌های مختلفی از جمله تیم محصول، تیم بازاریابی و سایر بخش‌ها دارند. با اختصاص Workspace مجزا به هر یک از این بخش‌ها شاهد بهبود فرآیندها و همچنین بالاتر رفتن سرعت کارها خواهیم بود.

در این بخش می‌توانید تمامی ورژن‌های منتشر شده را مشاهده کنید. هر ورژن یک نام، تاریخ ایجاد، تاریخ انتشار و ناشر دارد.

در بخش Admin می‌توانید لیستی از تمامی دسترسی‌ها را مشاهده کنید. در این بخش دو نوع دسترسی داریم. 1- دسترسی Account
2-دسترسی Container

دسترسی Account به معنی دسترسی به تمامی Containerها و وبسایت‌های زیر مجموعه اکانت مذبور است.

برای آنکه یک نفر به یک Container مشخص دسترسی داشته باشد، بایستی از بخش Container کاربر جدیدی را ایجاد کنیم. در بخش Container تگ منیجر، چهار نوع مجوز دسترسی داریم.
1-Publish
2-Approve
3-Edit
4-Read
در این ویدئو درباره هر یک از این مجوزها توضیح داده شده است.