با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.


خلاصه موضوعات ویدئو

مارکتینگ اتومیشن Marketing Automation ابزاری است که به دیجیتال مارکتر کمک می‌کند تا وابستگی کمتری به تیم فنی داشته باشد. ارزش افزوده‌ی مارکتینگ اتومیشن Marketing Automation برای دیجیتال مارکتر سرعت، دقت و On Time بودن است.
ویژگی Segmentation مارکتینگ اتومیشن به دیجیتال مارکتر کمک می‌کند تا راحت‌تر مخاطبان خود را بخش بندی Segment کند.
یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب مارکتینگ اتومیشن قابلیت تعریف Trigger و فلوچارت Journey است.
مارکتینگ اتومیشن به همراه مثال در ویدیو توضیح داده شده است.

مارکتینگ اتومیشن Marketing Automation انوع مختلفی دارند که در ادامه شرح داده شده است.
1. مارکتینگ اتومیشن‌های ابزارهای مارکتینگی کوچک مانند ایمیل مارکتینگ، پوش نوتیفیکیشن Push Notification.
2. مارکتینگ اتومیشن‌های All in One که تمام کانال‌های بازاریابی را در خود دارد مانند ابزار Webengage