با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای رایگان دوره را مشاهده کنید.

اگر در گوگل سرچ کنید: مؤثرترین قالب‌های متنی در سئو به یک مقاله از ویرگول خانم صیادی می‌رسید که به‌طور کامل دربارۀ آن صحبت کرده است. اگر وارد محیط Word شوید در قسمت Home بخشHeading  است که شامل دو بخش Heading1 و Heading 2 است. درواقع تیترهای اصلی یک مطلب یا مقاله علمی را با Heading مشخص می‌کنند که از هدینگ 1 تا 6 را داریم. وقتی مقاله‌ای می‌نویسید، عنوان اصلی مقاله را با بزرگترین سایز، یعنیH1 در نظر می‌گیرید (هدینگ 1) و زیر‌عنوان‌ها را با هدینگ 2 تعیین می‌کنید و اگر عنوان فرعیِ زیرعنوان هم داشتید آن را با h3 مشخص می‌کنید. فونت‌ها یک سری استاندارد داشتند که اینها بعداً وارد اینترنت شدند. در طراحی کدهای html هم h1-h6 را به بحث مقالات علمی اضافه کردند و آن را  وارد فضای وب کردند. ادعا می‌شود که گوگل به هدینگ‌ها توجه ویژه‌ای دارد. آنچه که در H1 می‌آید که برای گوگل اهمیت دارد و این را بدانید که بزرگترین سایز H1 هست. یک مقاله چند عنوان دارد. ما معمولاً یک H1 در صفحۀ سایتمان قرار می‌دهیم. یک مطلب چند تا H2 می‌تواند داشته باشد. اگر کل صفحه را پر از H1 و H2 کنید چه اتفاقی می‌افتد؟ ممکن است بتوانید ربات‌های گوگل را گول بزنید ولی آیا مخاطب و تجربۀ کاربری او را می‌توانید گول بزنید. توصیه می‌شود برای درک بهتر این موضوع مقالۀ خانم صیادی در ویرگول مطالعه شود.

پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

اگر بخوایم یک صفحه رو برای چند کلمه کلیدی بهینه کنیم راهش چی هست؟ایا حتما اون متن باید پیلاستر باشد؟روش بهینه ساز ی چند کلمه در یک متن کوچک چیست

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

اگر بخوایم یک صفحرو برای چند کلمه کلیدی بهینه کنیم راهش چی هست؟ایا حتما اون متن باید پیلاستر باشد؟روش بهینه ساز ی چند کلمه در یک متن کوچک چیست

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

اگر بخوایم یک صفحرو برای چند کلمه کلیدی بهینه کنیم راهش چی هست؟ایا حتما اون متن باید پیلاستر باشد؟روش بهینه ساز ی چند کلمه در یک متن کوچک چیست

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

لینک سایت هایی که باید مطالعه کنیم رو یه دوره ای می ذاشتین -- کنسل شد ؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

جایی خوندم که در فروشگاه های اینترنتی نباید در مورد خود محصول در بلاگ تولید محتوا کنیم چون باعث هم نوع خواری ممکنه بشه. شما هم همین نظر رو دارید؟
مثلا در مورد یه کرم آرایشی ما بیایم یه محتوای قوی برای صفحه محصول بنویسیم و در بلاگ با عناوین مرتبط تولید محتوا کنیم (مثلا طرز استفاده اون کرم، عوارض اون کرم و...)

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

نمیدونم این سوال برای کدام جلسه بهتره. برای سئو سایتی که در حوزه نمایش تبلیغات مشاغل کار میکنه و تعداد زیادی دسته بندی و صفحات مشاغل مختلف داره. عملا یک کلیدواژه کلی به صورت هدف سئو وجود نداره. بلکه بالا بودن در کلیدواژه دسته بندی های آن مشاغل عضو سایت خیلی مهم هستن. مثلا کلیدواژه های خصوصا 3 یا چهار کلمه ای که حاوی نام اون صنف (یا خدمت) + شهر مورد نظر هستن. آیا در مجموع چنین سایتی رو با ده ها کلیدواژه مختلف این چنینی سئو کردن درست هست؟ و اگر بلی. بهتره که صفحه دسته بندی به عنوان پیلار باشه یا مقاله مورد نظر در بلاگ و سپس تبدیل و ارجاع به دسته بندی؟
راهنمایی اینکه: این سایت یک فروشگاه نیست ولی میتونه عرضه کننده خدمات رزرو خدمات مشاغل در دسته بندی های مختلف باشه. و به صورت استانی هم فعالیت میکنه و رقابت خیلی شدید مثل تهران یا سطح کشور لزوما نداره. و 11 سال هم اعتبار دامنه و چندین هزار صفحه ایندکس شده داره. نمونه های این سایت در تهران - سایت برترین ها دات کام و سایت های معرفی پزشکان هست

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

تیترها و عناوین اصلی مقالات توسط هدینگ‌ها Heading مشخص می‌شوند. تیتر یا عنوان اصلی هدینگ 1 Heading و تیتر و عناوین فرعی به ترتیب با هدینگ‌ Heading های 3،2 و غیره مشخص می‌شوند.
بر اساس گفته‌ها موتور جستجوی گوگل به هدینگ Heading ها توجه ویژه می‌کند به همین دلیل بهتر است در استفاده از آن‌ها دقت شود. در مقالات از یک عنوان اصلی و یا هدینگ 1 Heading استفاده می‌شود اما تعداد هدینگ Heading های 2 و 3 محدودیت ندارد. عدم محدودیت تعداد هدینگ Headingهای 2 و 3 نباید سبب شود بیش از اندازه از آن‌ها استفاده شود زیرا باعث از دست دادن User Experience می‌شود. تعداد هدینگ Heading های 2 و 3 باید متناسب با حوزه، موضوع، حجم و اندازه مقاله باشد. نحوه استفاده از هدینگ Heading ها در ویدیو به صورت کامل آموزش داده شده است.