کلیات و زیر ساخت های محاسباتی پنل های سوشال مدیا مانیتورینگ


با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.

پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

سلام وقت بخیر
در این ویدئو درباره زلکا و کاربردش صحبت شد، و در مورد بیزینس ایرانسل،اسنپ،همراه اول،دیوار،که مطرح و برند هستن و یه جورایی میخوان از روی پایش و رصد رسانه ها و شبکه های اجتماعی( اینستا گرام،توییتر و...) پست هایی که در فضاهای مختلف ارسال میشه رو از نظر کمی و مفهومی،احساسی و...بررسی بکنن.
آیا این امکانی که زلکا میده که درواقع سرویس سوشال لیسنینگ هست برای همه کسب و کارها در هر سطحی اجرا شدنی است یا خیر باید از نظر برند و جایگاه به یه حد قابل قبولی برسیم بعد از این سرویس استفاده کنیم؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

برای مثال شما برای تیزلند از زلکا استفاده میکنید؟
آیا برای عضویت و استفاده از سرویس هاو رصد دیتا ها در هر بخش مثل توییتر یا اینستاگرام باید تعرفه پرداخت کرد؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

در این ویدئو درباره امکانات و اطلاعاتی که سرویس زلکا در اختیار شما قرار می‌دهد، توضیح داده شده است.