با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.

پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

در دقیقه 7:51 که در مورد مِیوِن ها حرف زده شد من فارسی نوشتم مِیوِن چون مدل انگلیسیش رو نمیدونستم چطوریه البته سرچ کردم ولی خب ترجمه کلمه ایش بی ربط بود.
میخواهم این را بپرسم که این دسته دوم از آدم ها که بعد ازconnector ها به آن اشاره شد همان اکسپِرت خودمان بودند که شما قبلا در موردش صحبت کرده بودید؟؟؟ ولی با یک نام جدید در این قسمت؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

از کجا باید تشخیص داد که یک اینفلوئنسر سه ویژگی کاکنتور، مِی‌وِن و سلر بودن را دارد. در واقع به‌نظر من باید برای فهمیدن این موضوع، مدتی چند اینفلوئنسر مورد نظر را دنبال کرد و از نظر رفتاری آن‌ را زیر نظر داشت اما به‌عنوان یک سوشال‌مدیامارکتر اینکار شدنی نیست. پس راه حل چیست؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

در این ویدئو کتاب‌ها و منابعی معرفی شده‌اند که به شما در طراحی و اجرای بهتر کمپین‌ها کمک می‌کنند.

معمولا فقط 20% از مخاطبین ما کسانی هستند که بیشترین تعامل، خرید و مواردی از این دست را با برند ما دارند. چنانچه بخواهیم محتواهای ما بیشتر به اشتراک گذاشته شوند، حتما بایستی این 20% شامل 3 دسته از افراد باشند. Connectorها، Mavenها و Sallerها

کانکتورها Connectors دسته ای از افراد هستند که آدم‌های مختلف را به یکدیگر متصل Connect می‌کنند. از ویژگی‌های بارز کانکتورها می‌توان به برون‌گرا بودنشان اشاره کرد. کانکتورها با افراد زیادی، روابط سطحی دارند و به شدت در به اشتراک‌گذاری محتوا فعال هستند.

به افراد متخصص و معتمد در یک زمینه خاص، Maven گفته می‌شود. در این ویدئو درباره چگونگی موثر واقع شدن حضور این افراد در یک کمپین موفق، توضیح داده شده است.

به افرادی که ذاتا فروشندگان خوبی هستند، Saller می‌گویند.

1-محتوای خوب
2-محیط و زمان مناسب

1-ساده باشد.
2- ناگهانی و متفاوت باشد.
3-یکپارچه باشد.
4-معتبر باشد.
5-درگیری احساسی ایجاد کند.
6- قابلیت نقل قصه‌وار و داستانی داشته باشد.