با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.

پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

دراین جلسه گفتیم میتونیم ازهمین قسمت توئیت ها و کامنت ها جواب بدیم و اخر ماه گزارش بگیریم ببینیم کیا جواب دادن خب این چجوری بدون وارد کردن یوزر پسورد اکانت امکان پذیر؟ ممکن هرکی بیاد و برند مارو سرچ کنه و جواب کاربر مارو بده

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

پنل های مشابه زلکا هم میشه نام ببرید؟ این اطلاعاتی که زلکا میده خیلی هیجان انگیزه اما برام سواله که چقدر دقیقه؟ و سوال بعدی اینکه آیا برای کسب و کارهای کوچک یا پیج‌های اینستاگرامی کوچک هم دیتاها قابل اعتماد هستن؟ یا اینکه مثلا پیج اینستاگرام باید به یه حدی از فالور و اینگیجمنت برسه بعد از اینجور پنل‌ها استفاده کنیم؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

یک بخشی از زلکا که گفته شد کار OCR انجام می‌دن. من این بخش رو متوجه نشدم که دقیقا چطور کار می‌کنه؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

با کمک بخش جهان‌نما سرویس زلکا می‌توانیم موضوعاتی که در حال حاضر ترند Trend هستند را شناسایی و تحلیل کنیم. در این ویدئو درباره نحوه استفاده از این بخش توضیحات تکمیلی داده شده است.

شما می‌توانید با استفاده از بخش زلکا 360 درجه، مناسب‌ترین و تاثیرگذارترین اینفلوئنسرهای حوزه‌کاری خودتان را شناسایی کنید. آقای زندیه در این ویدئو، نحوه انجام این کار را آموزش داده‌اند.

در این بخش از سرویس زلکا شما می‌توانید برای تحلیل بازار و کارهای بازاریابی، شهرها و بخش‌هایی را که درباره یک موضوع صحبت شده است را شناسایی کنید و با توجه به این آمار و اطلاعات، قدم‌های بعدی‌تان را بهتر انتخاب کنید.

به کمک این بخش از سرویس زلکا می‌توانیم محتوا ها و کامنت‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی درباره ما صحبت می‌کنند را رصد کنیم و بر حسب نیاز به این محتواها و کامنت‌ها پاسخ دهیم. در این ویدئو، این بخش از سرویس زلکا بصورت عملی و با استفاده از آمار و ارقام واقعی آموزش داده شده است.

در این بخش از زلکا شما می‌توانید وضعیت لحظه‌ای ایمپریشن‌های برندتان، تعداد پست‌هایی که درباره شما منتشر شده است و میزان مثبت و منفی بودن دیدگاه‌ها نسبت به این محتواها و مواردی از این دست را پایش، پردازش و تحلیل کنید.

در این بخش از سرویس زلکا شما می‌توانید صفحات مجازی کاربران را بدون در نظر گرفتن برند بودن یا نبودن آن‌ها، رصد کنید.