با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال میتوانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.
پرسش و پاسخ شرکتکنندگان دوره
پرسش جواد تقوی
سلام
یک سوال درباره زلکا داشتم
اینکه اگر کلیدواژه ای بهش بدیم تا بره برامون جستجو کنه و اطلاعاتی بهمون بده بهمون ، realtime و در لحظه جواب میده یا میگه برو هفته دیگه بیا ؟ چون با چه الگوریتم و رباتی میتونن این حجم از داده رو در لحظه کرال کنن ؟ اگرم از قبل کرال کرده باشن و توی دیتابیس خودشون اطلاعات رو دارن و ماینینگ کنن هم داده ها آپدیت نیستن و دقیق نیستن.
ببخشید این سوالم ربطی به دیجیتال مارکتنیگ نداره صرفا از روی علاقه شخصیم به برنامه نویسی و هوش مصنوعی پرسیدم.
خلاصه موضوعات ویدئو
مزیت استفاده از سرویس زلکا
شما می توانید با استفاده از آمار ها و اطلاعاتی که زلکا و سرویسهای مشابه در اختیار شما قرار میدهند، در اجرای کمپینهای بعدی و استراتژیهای بازاریابیتان، عملکرد بهتری داشته باشید.
کاربرد زلکا و سرویسهای مشابه آن
تحلیل سوشال مدیاهای کسب و کارهایی که محصولی برای فروش ندارند و آگاهی از برند یا همان برند اورنس Brand Awarness برای آنها حائز اهمیت است، به راحتی قابل رصد نیست. سرویس زلکا میتواند به کمک هوش مصنوعی این آمار و اطلاعات را به راحتی در اختیار شما قرار دهد.
در این ویدئو درباره اینکه سرویسهایی مانند زلکا در کدام یک از بخشهای نظیر روابط عمومی PR یا Public relations، مدیریت شبکههای اجتماعی و یا بازاریابی شبکههای اجتماعی کاربرد دارند، توضیحات تکمیلی داده شده است.