با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.

پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

سلام
یک سوال درباره زلکا داشتم
اینکه اگر کلیدواژه ای بهش بدیم تا بره برامون جستجو کنه و اطلاعاتی بهمون بده بهمون ، realtime و در لحظه جواب میده یا میگه برو هفته دیگه بیا ؟ چون با چه الگوریتم و رباتی میتونن این حجم از داده رو در لحظه کرال کنن ؟ اگرم از قبل کرال کرده باشن و توی دیتابیس خودشون اطلاعات رو دارن و ماینینگ کنن هم داده ها آپدیت نیستن و دقیق نیستن.
ببخشید این سوالم ربطی به دیجیتال مارکتنیگ نداره صرفا از روی علاقه شخصیم به برنامه نویسی و هوش مصنوعی پرسیدم.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

شما می توانید با استفاده از آمار ها و اطلاعاتی که زلکا و سرویس‌های مشابه در اختیار شما قرار می‌دهند، در اجرای کمپین‌های بعدی و استراتژی‌های بازاریابی‌تان، عملکرد بهتری داشته باشید.

تحلیل سوشال مدیاهای کسب و کارهایی که محصولی برای فروش ندارند و آگاهی از برند یا همان برند اورنس Brand Awarness برای آن‌ها حائز اهمیت است، به راحتی قابل رصد نیست. سرویس زلکا می‌تواند به کمک هوش مصنوعی این آمار و اطلاعات را به راحتی در اختیار شما قرار دهد.
در این ویدئو درباره اینکه سرویس‌هایی مانند زلکا در کدام یک از بخش‌های نظیر روابط عمومی PR یا Public relations، مدیریت شبکه‌های اجتماعی و یا بازاریابی شبکه‌های اجتماعی کاربرد دارند، توضیحات تکمیلی داده شده است.