با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.


خلاصه موضوعات ویدئو

به افراد معروف و تاثیرگذاری که مخاطبین زیادی در شبکه های اجتماعی از قبیل اینستاگرام دارند و می توانند تاثیر خوبی روی مخاطبین خود بگذارند، اینفلوئنسر گفته می‌شود. بازیگران، فوتبالیست‌ها، خواننده‌ها یا افراد دیگری که در بستر اینستاگرام با استفاده از تولید محتوا، توجه مخاطبین زیادی را به خود جلب کرده اند، در این دسته قرار می‌گیرند.

1-مگا Mega
2-ماکرو Macro
3-میکرو Micro
4-نانو Nano

اینفلوئنسری که بین 4 هزار الی 10 هزار دنبال‌کننده follower دارد، نانو اینفلوئنسر نامیده می‌شود.

اینفلوئنسری که بین 10 هزار الی 100 هزار دنبال‌کننده follower دارد، میکرو اینفلوئنسر نامیده می‌شود.

اینفلوئنسری که بین 100 هزار الی 500 هزار دنبال‌کننده follower دارد، ماکرو اینفلوئنسر نامیده می‌شود.

اینفلوئنسری که بیش از 500 هزار دنبال‌کننده follower دارد، مگا اینفلوئنسر نامیده می‌شود.

اینفلوئنسر مارکتینگ یعنی برند یا صاحبان کسب و کارها با همکاری اینفلوئنسرها، محتوای خود را در صفحه اینفلوئنسر قرار می دهند و پیام آن ها به واسطه اعتباری که آن اینفلوئنسر در نگاه مخاطبینش دارد، به صورت تاثیر گذار انتقال داده می شود.