با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال میتوانید تمام ویدئوهای رایگان دوره را مشاهده کنید.
امروز در خدمت آقای محمدجواد مجلسی هستیم تا دربارۀ شبکههای اجتماعی صحبت کنیم. من محمد جواد مجلسی هستم ملقب به Mj Mjlesi ، زمینۀ فعالیت من کارآفرینی است. من در دانشگاه تهران DBA خواندم و دارای دکتری کسبوکار از دانشگاه تهران هستم و مدیر شبکههای اجتماعی تپسی بودم. من معتقدم کسانی باید از تجربیاتشان از شبکههای اجتماعی بگویند که واقعاً در این زمینه کار کرده باشند. وقتی بهصورت عملی کار میکنید متوجه میشوید آن چیزی را که خواندهاید کاملاً نمیتوانید در فضای دیجیتال مارکتینگ ایران اجرا کنید. مزایای این دوره برای افرادی که شرکت میکنند در این است که از اساتید باتجربه و کاربلد استفاده شده است.
قسمت اولی که دربارهاش صحبت میکنیم تعریف شبکههای اجتماعی است. در بحث بعدی، بعضی از شبکههای اجتماعی را توضیح میدهیم و اینکه چگونه بهوجود آمدند و اکنون در کجای مسیر رشدشان قرار دارند. بخش بعدی شناخت هدف در شبکههای اجتماعی است و اینکه در کدام باید فعال باشید و بهعنوان یک کسبوکار به آن نگاه کنید، از چه اصولی تشکیل شدند و شامل چه زیربخشهایی هستند. دربارۀ استراتژیهای شبکههای اجتماعی صحبت میکنیم و همچنین نحوۀ بهکارگیری این شبکهها در کسبوکارهای بزرگ. در بخش بعدی درمورد پارامترها و KPIهایی که شبکههای اجتماعی را ارزیابی میکنند بحث خواهیم کرد. بهطورکلی آنچه باید درمورد شبکههای بدانید را توضیح خواهیم داد. درنهایت، یکی از بخشهای بزرگ که دربارهاش قرار است توضیحاتی ارائه دهیم، پروموشن و چگونه تبلیغ کردن در شبکههای اجتماعی است، که استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ یکی از مهمترین اهرمهای آن است. در پایان هر مبحث ما یک تمرین خواهیم داشت و بعد از هر تمرین درمورد آن صحبت خواهیم کرد.