با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.


پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

وقتی ولید بودن کدهارو بررسی می کردم، رفع خطای بعضی تگ ها واقعا ساده بود و کاری نداشت، مشکل جایی بود که بعضی تگ هارو خود صفحه ساز create میکنه،مثل تگ noscript.. چن روزه درگیرم کرده فعلا نتونستم علاجشو پیدا کنم، دعا کنید زودتر پیداش کنم حسابشو برسم :) :).. راهنمایی هم در این باره داشتین ممنون میشم بفرمایید

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

موسسه W3C یا World Wide Web Consortium موسسه ای است که استانداردهای مختلف حوزه اینترنت از جمله زبان html را تعریف می‌کند.

Valid بودن کد html به معنای نداشتن خطا در کد html آن سایت است. معیارهای صحیح بودن کد از طرف موسسه W3C مشخص شده و در صورت عدم تطبیق با آن قوانین، ممکن است سایت در برخی مرورگرها به درستی نشان داده نشود. طبق نظر برخی کارشناسان valid بودن کد در سئوی یک سایت نیز تاثیر دارد.

بهبود کدهای html یا valid کردن کدهای آن، با توجه به نوع CMS انجام می‌شود.
Inhouse : بهبود کدها از طریق طراح سایت انجام می‌گیرد.
Outsource : در قرارداد اولیه بند مربوط به آن حتما ذکر شده و در صورت استاندارد نبودن کد، مسئولیت آن به عهده تیم اجرایی است.
CMS اختصاصی حوزه کسب و کار : نحوه تصحیح کدها در این نوع CMS در ویدئو توضیح داده شده است.
CMS عمومی : برای تصحیح کدهای وردپرس، مجنتو و مانند آن باید از یک طراح سایت با تخصص همان نوع CMS کمک گرفت.

این ابزار صفحات موجود در یک سایت را بررسی کرده و خطاهای کد html آن را بر اساس استانداردهای تعریف شده مشخص می‌کند. در این ابزار نیازی به بررسی تمام صفحات یک سایت نیست. بلکه تنها بررسی صفحات Fixed Page و 2 یا 3 صفحه از هر Master Page برای تحلیل کلی یک سایت کافی است.