به دلیل اختلالات زیرساخت اینترنت، ویدئوهای کاویمو در برخی اینترنت‌ها دیده نمی‌شود. به زودی این مشکل حل خواهد شد.

به اطلاع می‌رساند هرگونه استفاده اشتراکی از دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال یا انتشار محتوای آن طبق قوانین و ضوابط رسانه‌های دیجیتال، ممنوع بوده، متخلفین تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.


پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

سایت من توی حوزه گردشگری فعاله. فکر می کنم با توجه به اینکه معمولا مشتری، یک هتل رو سرچ می کنه، قیمت رو نگاه می کنه و بعد می بنده پایین بودن Bounce Rate برای ما طبیعی باشه. اما عدد 78.77 یکم ترسناک اومد به نظرم با توجه به مطالبی که گفتید. تقریبا نزدیک به ۸۰ هستیم . آیا لازمه برای پایین آوردنش با بالا آوردن بلاگ و... تلاش کنیم یا خیلی توی رتبمون تاثیر نداره. در حال حاضر average position ای که گوگل کنسول نشون میده و عدد 10 هست و بالای ۵۰ درصد هتل هامون پوزیشن 1 گوگل رو دارن.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

بنده در گوگل انالیتیکس وقتی می خواهم goal setting انجام دهم گزینه ایجاد فعال نیست هرچی هم تلاش کردم موفقیتی حاصل نشد ؟ دلیل چه میتواند باشد؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

جناب مهندس ابزار پوش نوتیفیکیشن را که در وبینار گوگل انالیتیکس معرفی کرده بودید بنده نتوانستم نه در یوتیوب نه در اپارات و نه در تلگرام ویدیو ان را پیدا کنم ممنون میشوم این ویدیو را در گروه یا سایت به اشتراک بگذارید. ممنون

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

یک سایت تو یک حوزه ی نسبتا پر طرفدار بالا آوردم ، هنوز کامل نیست یعنی اصن یک صفحه است که غیر از عناوین بخش های مختلف چیز دیگه ای نداره حتی دریغ از یک بلاگ پست ، چهارخط محتوا هیچی اصن نداره، نسبت session به user بیش از 75درصده و time per session چهار دقیقه ای داره، این میتونه به این معنی باشه که این حوزه پر طرفداریه یا رقبا دارن تحلیل میکنن یا نه کاملا عادیه؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

در جلسه 12 قسمت 5 دقیقه 44-49 به یک کتاب اشاره شده است اما نام آن را نگفتید.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

دایرکت Direct در گوگل آنالیتیکس بخشی است که می‌تواند تعداد ورودی‌های ناشناس سایت را محاسبه کند. این ورودی می‌تواند از طریق نوشتن مستقیم URL، ارسال لینک در sms (با شرطی که در ویدئو گفته شد.)، کلیک برروی لینک در تلگرام ( با شرطی که در ویدئو گفته شد)، اتصال گزینه راهنمای نرم‌افزارها به سایت و مانند آن باشد. به صورت کلی هر لینکی که ارجاع دهنده آن توسط گوگل قابل شناسایی نباشد در این بخش شمرده می‌شود.

Referral در گوگل آنالیتیکس بخشی است که تعداد ورودی سایت از طریق ارجاع دهنده‌های قابل شناسایی را محاسبه می‌‌کند. این محاسبه با شرایطی که در ویدئو گفته شد امکان‌پذیر است.

Display در گوگل آنالیتیکس، شمارنده تعداد ورودی از طریق تبلیغات بنری است.

Email در گوگل آنالیتیکس، بر خلاف تصور عموم شمارنده تمام ورودی‌ها از طریق ایمیل نیست بلکه گوگل تنها ایمیل‌هایی که از طریق ESP یا EMS (سرویس‌های ارسال ایمیل) و گاها ایمیل‌های سازمانی ارسال می‌شوند را محاسبه می‌کند.