به دلیل اختلالات زیرساخت اینترنت، ویدئوهای کاویمو در برخی اینترنت‌ها دیده نمی‌شود. به زودی این مشکل حل خواهد شد.

به اطلاع می‌رساند هرگونه استفاده اشتراکی از دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال یا انتشار محتوای آن طبق قوانین و ضوابط رسانه‌های دیجیتال، ممنوع بوده، متخلفین تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.


پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

برای محاسبه اینکه بدانیم تبلیغات کلیکی که می رویم برای ما به صرفه است یا نه باید ارزش هر مشتری را بدانیم لذا برای این مورد باید با مفاهیمی مثل CAC, CLTV آشنا باشیم و بعد بتوانیم هر یک از این موارد را با یکدیگر ارتباط دهیم. اما مشکل من این است که با برخی از تکه های این پازل، مانند RFM یا میانگین سبد خرید آشنا هستم اما برخی را نمی دانم و از طرف دیگر با تکمیل شدن پازل نمی دانم این تکه ها را چگونه در کنار هم بچینم تا حدودا بتوانم ارزش هر مشتری را به دست آوردم. لطفا منبعی برای اینکه بتوانم بطور عمیق و دقیق این مورد را بفهمم معرفی کنید.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

یادگیری گوگل آنالیتیکس Google Analytics به دلایلی که در ویدئو توضیح داده شد یکی از مهم‌ترین ابزارهای که متخصص دیجیتال مارکتینگ است که باید کارکرد آن را بداند.

مفهوم Google Analytics Dashboard در این ویدئو با تعاریف رسمی جهانی توضیح داده شده است.

KPI یا Key Performance Indicator، شاخصهای عددی مشخص برای بحث سنجه‌های بازاریابی است که به شکل کامل در این ویدئو توضیح داده شده است.

CLTV یا Customer LifeTime Value، یکی از مباحث ارزش طول عمر مشتری (میزان درآمدی که یک کسب و کار انتظار دارد از یک مشتری حاصل شود) است. در این ویدئو تعاریف و میزان محاسبه آن توضیح داده شده است.

نحوه تحلیل Goal و بررسی سنجه‌های آن در ویدئو توضیح داده شده است.