با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای رایگان دوره را مشاهده کنید.

1-1.برای اوردن اسم اخرین افراد ثبت نام کننده و ... داخل سایت آیا نیاز به اجازه گرفتن از مخاطب هست یا خیر؟

1-2. آیا موقعی که میخواهیم از مشتری پول دریافت کنیم باید جدی باشیم؟ و در بلاگ سایت چون می‌خواهیم مخاطب باهامون راحت باشه میتونیم خودمونی باشیم

و یا اینکه در کل سایت باید لحن جدی رو پیش بگیریم ؟

1-3.داخل فایل پرسش و پاسخ روز یکشنبه شما اشاره به جزیره آبی در اقیانوس قرمز کردین و من دچار ابهام شدم و میخواستم یکبار دیگه اگر ممکنه فرق بین بازار گوشه و جزیره ی ابی رو توضیح بدین؟

مگر غیر از این هست که یک گوشه ای از بازار دیجیتال مارکتینگ، مدارس هستن؟

خب شما وقتی دارین به این گوشه خدمت میدین یعنی بازار گوشه رو گرفتین دیگه؟  

 

 

2. شما هممواره به تولید محتوا ویدیویی خیلی تا کید داشتین من یه ویدیو کوتاه از محصولم در تلگرام برای شما ارسال کردم، شما سین کردین ولی جواب ندادین خوشحال میشم به عنوان یکی از بزرگان کسب وکار اینترنتی و محتوایی نظر شمارو در اینباره بدونم واگر نکته‌ای هست که باید اجرا بشه گوشزد کنین بهم تا از هدر رفت سرمایه جلوگیری بشه حال با این تفاصیل در این بازار رقابتی چگونه میتوان از ویدیو مارکتینگ برای پیشبرد استراتژِی استفاده کرد؟زمینه کاری من در فروش اینترنتی فرش هست  

 

 

 

3-1.سوال من در رابطه بااستراتژی وکشف قیمت هست.باتوجه به شرایط پیش امده و ظهور بیماری کرونا شرکت های زیادی رو به سوی فروش انلاین اورده اند و افرادی مثل من که فروشگاه اینترنتی دارند غالبا مزیت قیمت رو از دست میدهند ضمن اینکه این شرکت‌ها بامنابع مالی زیاد توانایی هزینه تبلیغات دارن به نظر شما در این شرایط استراتژی ما برای ورود به بازار ورقابت چی میتونه باشه (البته ئر رصد بازاری که داشتم هنوز نتونستن یا نخواستن که قیمت در بازار رو بشکنند ولی در اینده به نظر این امر محقق بشه)    

 

 

 

 

3-2.اینکه قیمت‌های زیر قیمت تعادلی بازار نمیتونه به نام برند اسیب بزنه؟بادادن خدمات بیشتروکمتر کردن حاشیه سود برای شرکت‌ها میتونه استراتژی مناسب برای رقابت باشه؟    

 

 

 

 

 

3-3.اینکه در قسمتی از پرسش پاسخ‌های هفته‌های گذشته در جواب صحبت خانم رازقی فرمودین یکی از راه‌هایی که ما برای اینکه مطالب در وبلاگ زودتر دیده بشه گذاشتن مطلب در ویرگول و یک اس ای او کوچک روی ان انجام دادنه ولی نکات اس ای او در وبلاگ‌هایی مثل ویرگول رو نگفتین اگه ممکنه نکاتش رو بگین تا ماهم پرونده وبلاگ‌هارو در جزومون ببندیم وموضوع تکمیل بشه    

 

 

 

4.بنده چندین سایت و دامنه دارم، مانند یک شرکت هلدینگ.میتوانم همه این دامنه‌ها رو بر روی یک هاست داشته باشم ؟ هر سایت حجم ورودی متفاوتی دارد.تمام ایمیل‌های شرکت بر روی یک هاست هست،حجم ایمیل‌ها بالا است.      

 

 

 

 

  5.با توجه به مطالبی که در فایل صوتی استراتژی فرمودین لطفا علتهای شکست و حذف بامیلو رو هم یه توضیح بفرمایین.      

 

 

 

 

6.در صورتی که ما محتوای فارسی در یوتیوب داشته باشیم و اگر بتوانیم حساب بین‌المللی داشته باشیم ( برای مثال دانشجو بودن در یک کشور خارجی ) باز هم امکان کسب درآمد از یوتیوب وجود ندارد؟ چه راهکاری برای کسب درآمد از یوتیوب برای ایرانیان دارید.      

 

 

 

7-1.من می‌خواهم بعنوان دیجیتال مارکتر روی کسب و کار فروش قطعات موتور شروع به کار کنم، اما از نحوه ی گرفتن دستمزد و قرارداد آن با کارفرما اطلاعی ندارم، انتظارات کارفرما نسبت به یک دیجیتال مارکتر چی هست و دیجیتال مارکتر چه گزارش‌هایی را باید هرماه به کارفرما بدهد.  

 

 

 

 

 

7-2.در دوره‌های دیجیتال مارکتینگ همیشه این سوال ذهن من را درگیر کرده، حالا که ما به ابزارهای این حوزه تسلط پیدا کردیم و شناخت کافی نسبت به آنها کسب کردیم، چطور می‌تونیم برای خودمون پروژه بگیرم و کسب درآمد داشته باشیم و از همه مهمتر پاسخ این سوال است که بازاریابی سایت را از کجا باید شروع کرد کدوم ابزار را باید در ابتدا اجرا کرد کلا استارت کار برای یک سایتی که در حال فعالیت است از کجا شروع میشه و همین طوری سایتی که تازه راه اندازی شده و یا می‌خواهد راه اندازی بشه، این قدم‌های طی کردن بازاریابی یک سایت را از صفر تا صد نمی‌دانیم، به گمونم حلقه مفقوده در دوره‌های دیجیتال مارکتینگ این نظم و ترتیب در ارائه باشه، البته این را هم می‌دانم که برای هر کسب و کار ابزارها متفاوت است و باید به مانند یک بازاریاب چریک رفتار کرد ولی کلیت کار که از کجا شروع میشه و به کجا ختم میشه می‌تونه یک نیمچه چراغی را در پس ذهن ما روشن کنه.      

پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

بیشتر مشتری های من ساکن شهرهای غیر از تهران هستن. دوستان در گروه چند سیستم حمل و نقل رو معرفی کردن اما اونها فقط برای تهران هستن. من که مشتری های شهرستان دارم از چه لجستیکی استفاده کنم؟ منظورم به غیر از پست و تیپاکس هست که مشکلات زیادی هم دارن. از طرفی هم بعضی تامین کنندگان هم شهرستان هستن و ترجیح بر اینه که از تامین کننده تحویل گرفته بشه و درب منزل مصرف کننده تحویل داده بشه

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
2100

سلام
در رابطه با dumping در ویدیو گفتید خیلی سوالات ریز و درشت در ذهنم آمد . مثلا یکیش اینه
خود من موسسه آموزشی رو میشناسم که بابت برخی خدمات آموزشیش تا 10 میلیون هم میگیره اما رقباش دارن همون خدمات رو با کیفیت و مزیت رقابتی به مشتری میدن ولی 3-4 میلیون میگیرن .
چطور میشه که اون موسسه با این شرایط سهم بازارش کم نمیشه و مجبور به دامپ کردن نمیشه ؟ مگر اسم برند اینقدر اهمیت داره که کسی به واسطه اسم برند به راحتی خدماتی رو خرید کنه که 5 -6 میلیون ارزون ترشو میتونه از جای دیگه تهیه کنه ؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
5524

سلام
خدا قوت
در ویدئو شما فرمودین کتابی مثل خون نحس هرجایی که فروش بره، برای شما خوبه. در صنفی که من فعالیت دارم کمی اوضاع متفاوته.
ما تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی هستیم که با قیمت مشخص به نماینده های خودمون در استان ها مختلف پخش میکنیم. قیمت مصرف کننده هم مشخصه و به همه (مخصوصا خرده فروش ها) تاکید میکنیم که با همون قیمت به فروش برسه اما در این صنف، قابل کنترل نیست و تقریبا برای همه برندها این موضوع صدق میکنه. موضوع اصلی دیجیکالا هست که بعضی از seller ها برای بدست آوردن buy box دیجیکالا تا 30 یا 40 از قیمت مصوب ما کمتر میدن که این باعث بهم ریختن نتیجه حاصل از کمپین های فروش ما میشه و اغلب نمیتونیم اهداف رو بزنیم و از همه مهتر data اون دسته از مشتری هایی که از دیجیکالا خرید کردن رو از دست میدیم. از طرفی نمیخوایم خودمون مستقیما از طریق دیجیکالا بفروشیم (رقبا مستقیما وارد شدن به دیجیکالا و بعد از یک مدت کنار کشیدن به غیر از یکی دو نمونه خاص)
سوال من اینه که با این شرایط (که دیجیکالا یک مرجع قابل قبول و مطمئن برای خرید آسونه) و با اینکه در هر صورت کالای ما به فروش میرسه، چطور میشه با این شرایط مقابله یا کنار اومد؟ اون دسته از data با ارزش مشتری ها که از دست میره رو باید چی کار کرد؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
6835