با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.

دشمن از نظر عادل طالبی

آیا تا‌به‌حال به دیده‌بان توجه کرده‌اید، کسی که جایی، در گوشه‌ای مخفی شده است و همه حرکات را زیر نظر دارد و رصد می‌‌کند؟ بازایاب دیجیتال باید چنین ویژگی‌‌ای داشته باشد.

ما هنگام ورود به هر سایتی، باید با همان کیفیتی که گفته شد، رصد کنیم. برای مثال، چرا منوی سایت این­‌گونه طراحی شده است؟ چرا سمت چپ چیزی نیست؟ چرا درباره ما بالا است؟ و غیره. شکل‌گیری و پرسیدن این قبیل سوالات در ذهن ما می‌تواند به بهبود سایت خودمان کمک کند. ما به‌دنبال چراهایی‌ها هستیم تا پاسخ آن‌ها را پیدا کنیم. داشتن چنین نگاهی بسیار مهم است.

اثر ناظر جمع

اغلب افراد، وقتی می‌‌بینند که دیگران کاری را انجام می‌دهند، به احتمال زیاد آن کار را انجام می‌دهند. این عمل از نظر رفتارشناسی و جامعه‌شناسی و بازاریابی عصبی، اثر ناظر جمع نام دارد. سعی کنید از هر سایت یک ایده بگیرید و از آن استفاده کنید تا نتایج بهتری کسب کنید.

یکی از ابزارهای بسیار مهم برای یک بازاریاب دیجیتال و کسی که دارای کسب‌‌و‌کار دیجیتال است، همین رصد کردن است. ابزارهای تحت تاثیر ما یا دیگران، ابزارهای تحت کنترل ما و ابزارهای متعلق به ما را هم می‌توانید رصد کنید تا در ادامه از ایده‌ها و نکته‌های خاص آن برای بهبود کسب‌وکارتان استفاده کنید. درست همان‌طور که دیده‌بان دشمن را رصد می‌کند، شما وقتی وارد سایتی می‌شوید باید رصد کنید و بپرسید چرا؟ در فضای فیزیکی نمی‌توانیم به‌راحتی این کار را انجام بدهیم.

ابزارهای دور از دسترس ما

ابزارهایی که ما نمی‌‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم یا اطلاعی از وجودشان نداریم. مثلاً، فرض کنید، من شنیده‌ام که ابزاری هست به اسم پوش، و چون تحریم هستیم امکان استفاده از آن را نداریم، اما آنهایی که حواسشان بود از ابزار‌های Newsbx.com و Novinhub.comو Zellca.com استفاده کردند.

شما به‌‌عنوان یک دیجیتال مارکتر یا کسی که کسب‌وکار آنلاین دارد یا مدیر بازاریابی، باید هوشیار باشید و خیلی زود درمورد استفاده از یک ابزار اطلاع پیدا کنید تا فرصت‌های جدید را از دست ندهید. در فضای دیجیتال، مدام ابزار‌های جدید به‌روز می‌شوند، بنابراین باید حواستان جمع باشد. اگر به‌موقع از ابزارها مطلع نشوید، نمی‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

جسارتا تو ویدیو فرمودین با رویت سایتهای مختلف و کپی برداری از بعضی امکاناتشون و اضافه کردن اون امکانات به سایت خودمون میتونیم بازدید سایت و در نهایت مشتری واقعی رو افزایش بدیم . سوال بنده اینه چطور میتونیم بسنجیم که با افزودن تک تک امکانات سایتهای مختلف کاربرا واقعا افزایش پیدا میکنن و دلیل اصلیش افزودن همون امکان بوده نه هیچ مورد دیگه ای آیا این روش ، روش قابل اعتمادی هست و امار صحیحی بهمون میده؟`

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

جناب طالبی موضوع فضای نیمه خصوصی کاملا مطلب صحیحی ولی خوب با این شرایط من م مثل خودتون که یک مرتبه در گروه گفتید پسورد ها را در کروم ذخیره میکرد و یا مثلا برای ذخیره ی اطلاعات چون احتیاج به فضای ذخیره سازی ابری داشتم در تلگرام گروهی بصورت پرایوت درست کرده بودم و احساس میکردم امن هست چون کسی نمیتونه اضافه بشه واگه حتی اضافه بشه متوجه میشم . با این شرایط که میفرمایید همین موارد هم غیر امن ؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

در صفحه اول گوگل در بین رقبا ۴ تا سایت وجود دارد خودشان نه تولید کننده کالای حوزه کاری من هستند و نه خودشان مستقیما می فروشند بلکه تبلیغ فروشندگان کالای حوزه کاری من را می کنند ولی خود سایت ها سایر کالاهای مرتبط با حوزه کاری مرا هم تبلیغ می کنند. سوال این است آیا اینها را هم با ابزارها و سایتهای تحلیل رقبا مورد تحلیل قرار دهیم. یا فقط تحلیل رقبای اصلی خودمان را که مستقیما تولید کننده یا فروشنده هستند انجام دهیم؟ رقبای حوزه من ۲۴ تا است و ۲۴ سایت وجود دارد ولی حدود ۱۳ تا از رقبا در صفحه اول و دوم هستند و بقیه در صفحات سوم تا هشتم هستند. آیا برای همه ۲۴ رقیب و سایت آنها باید تحلیل اعداد و سنجه انجام شود یا برای آنهایی که در صفحه اول قرار دارد کافی است؟ البته منظور فقط انجام تمرین نیست بلکه اجرای در تمام ایام فعالیت است.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

در موضوع این هفته که بررسی رقبا از جهت میزان ورودی سایت شان هست .آیا در وبسایتهای شرکتی خصوصا در مواردی که b2b هستن هم این موضوع مهمه که بررسی بشه؟ چون اولا در این کسب و کارها تعداد ورودی خیلی کمتر از سایت های محتوایی و فروشگاهی هست و دوما مشتری هم فقط با وارد شدن و بازدید از سایت خرید نمیکنه و پس از تماس و ایمیل و استعلام قیمت و پیش فاکتور اگه اعتماد کنه و سفارش خرید انجام بشه

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

از طریق اون چندتا سایتی که فرمودید رقبامون رو بررسی کنیم.تو حوزه ی کاری ما رقیب سایت هایی مثل دیجی کالا و خوگر هستند و کسی تخصصی برای محصول ما سایت نزده و ما نفر اول هستیم که سایت زدیم.حالا تعداد بازدید که از دیجی کالا بدست میاد و یا حتی خوگر ی امار از کل مجموعه شون هست و خاص محصول ما نیست. در این صورت باید برای امار گیری چه کنم؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام
میشه درباره قانون اثر ناظرجمع که در ویدیو گفتید بیشتر توضیح بدید ، تو گوگل سرچ زدم اما مطالب بی ربطی میومد

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام وقت بخیر ،ما در زیر هر مطلبی که در سایت قرار می دهیم بهتر است که چند لینک بگداریم؟مثلا یک محتوا ویدیویی منتشر کردیم ایا فقط لینک اپارات رو بگداریم ؟یا هم اپارات و هم یوتیوب

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام خدا قوت
برای برسی رقبا باید چه پارامتر هایی رو در نظر بگیریم؟
یک شیت درست کردم و دارم رقبا رو پیدا میکنم و مینویسم، میخوام بدونم باید از رقبا چه چیزی رو برسی کنم
حوزه کاری ما مواد غذایی، محصولات ارگانیک است.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

اگر در سایت بخشی باشه که کتاب هایی که معرفی کردید با کاربردش رو قرار بدید ممنون میشم

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

باسلام
من با اینکه بیش یکصد بار واژه تیزلند را از جناب طالبی شنیدم و میدانم موضوع سایت چیست اما هنوز هم با شنیدن تیزلند دقیقاتیغ ریش تراشی درذهنم مجسم می شه. چرا آدم با تجربه ای مثل شما این نام را برای امور آموزشی استفاده کرده اید

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

اثر ناظر جمع Sheep Behavior تاثیری است که اشخاص هنگام انجام یک عمل و یا تصمیم‌گیری بر روی افراد دیگر برای می‌گذارند. در این ویدئو استفاده از این تکنیک با چند مثال عینی توضیح داده شده است.

یکی از مهم‌ترین ابزارها در فضای دیجیتال، رصد ابزارهای دشمن و استفاده از آنها است. شناسایی این ابزارها از چند نظر مهم است. 1- شناسایی ابزاری که نمی‌شناسیم
2- شناسایی ابزارهایی که از وجود آن‌ها اطلاع نداریم.
شرح هر دو روش در این ویدئو به‌صورت کامل توضیح داده شده است.