با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال میتوانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.
پرسش و پاسخ شرکتکنندگان دوره
حسین سلیمی شهابی
جسارتا تو ویدیو فرمودین با رویت سایتهای مختلف و کپی برداری از بعضی امکاناتشون و اضافه کردن اون امکانات به سایت خودمون میتونیم بازدید سایت و در نهایت مشتری واقعی رو افزایش بدیم . سوال بنده اینه چطور میتونیم بسنجیم که با افزودن تک تک امکانات سایتهای مختلف کاربرا واقعا افزایش پیدا میکنن و دلیل اصلیش افزودن همون امکان بوده نه هیچ مورد دیگه ای آیا این روش ، روش قابل اعتمادی هست و امار صحیحی بهمون میده؟`
مهدی احمدی
جناب طالبی موضوع فضای نیمه خصوصی کاملا مطلب صحیحی ولی خوب با این شرایط من م مثل خودتون که یک مرتبه در گروه گفتید پسورد ها را در کروم ذخیره میکرد و یا مثلا برای ذخیره ی اطلاعات چون احتیاج به فضای ذخیره سازی ابری داشتم در تلگرام گروهی بصورت پرایوت درست کرده بودم و احساس میکردم امن هست چون کسی نمیتونه اضافه بشه واگه حتی اضافه بشه متوجه میشم . با این شرایط که میفرمایید همین موارد هم غیر امن ؟
جعفر آسمانی
در صفحه اول گوگل در بین رقبا ۴ تا سایت وجود دارد خودشان نه تولید کننده کالای حوزه کاری من هستند و نه خودشان مستقیما می فروشند بلکه تبلیغ فروشندگان کالای حوزه کاری من را می کنند ولی خود سایت ها سایر کالاهای مرتبط با حوزه کاری مرا هم تبلیغ می کنند. سوال این است آیا اینها را هم با ابزارها و سایتهای تحلیل رقبا مورد تحلیل قرار دهیم. یا فقط تحلیل رقبای اصلی خودمان را که مستقیما تولید کننده یا فروشنده هستند انجام دهیم؟ رقبای حوزه من ۲۴ تا است و ۲۴ سایت وجود دارد ولی حدود ۱۳ تا از رقبا در صفحه اول و دوم هستند و بقیه در صفحات سوم تا هشتم هستند. آیا برای همه ۲۴ رقیب و سایت آنها باید تحلیل اعداد و سنجه انجام شود یا برای آنهایی که در صفحه اول قرار دارد کافی است؟ البته منظور فقط انجام تمرین نیست بلکه اجرای در تمام ایام فعالیت است.
سید مهدی محمدی
در موضوع این هفته که بررسی رقبا از جهت میزان ورودی سایت شان هست .آیا در وبسایتهای شرکتی خصوصا در مواردی که b2b هستن هم این موضوع مهمه که بررسی بشه؟ چون اولا در این کسب و کارها تعداد ورودی خیلی کمتر از سایت های محتوایی و فروشگاهی هست و دوما مشتری هم فقط با وارد شدن و بازدید از سایت خرید نمیکنه و پس از تماس و ایمیل و استعلام قیمت و پیش فاکتور اگه اعتماد کنه و سفارش خرید انجام بشه
مهدی گل محمدی
از طریق اون چندتا سایتی که فرمودید رقبامون رو بررسی کنیم.تو حوزه ی کاری ما رقیب سایت هایی مثل دیجی کالا و خوگر هستند و کسی تخصصی برای محصول ما سایت نزده و ما نفر اول هستیم که سایت زدیم.حالا تعداد بازدید که از دیجی کالا بدست میاد و یا حتی خوگر ی امار از کل مجموعه شون هست و خاص محصول ما نیست. در این صورت باید برای امار گیری چه کنم؟
پرسش جواد تقوی
سلام
میشه درباره قانون اثر ناظرجمع که در ویدیو گفتید بیشتر توضیح بدید ، تو گوگل سرچ زدم اما مطالب بی ربطی میومد
خلاصه موضوعات ویدئو
اثر ناظر جمع
اثر ناظر جمع Sheep Behavior تاثیری است که اشخاص بر روی افراد دیگر برای انجام یک عمل و یا تصمیم میگیرند. در این ویدئو استفاده از این تکنیک با چند مثال عینی توضیح داده شده است.
مهمترین ابزار دیجیتال مارکتر
یکی از مهمترین ابزارها در فضای دیجیتال، رصد ابزارهای دشمن و استفاده از آنهاست. شناسایی این ابزارها از چند نظر مهم است. 1- شناسایی ابزاری که نمیشناسیم 2- شناسایی ابزارهایی که از وجود آنها اطلاع نداریم. شرح هر دو روش در این ویدئو بهصورت کامل توضیح داده شده است.