با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.

تا این لحظه 4586 نفر در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند. همین حالا ثبت‌نام کن و نفر 4587ام باش!

کد تخفیف dc5 همین حالا برای شما فعال شد.

همین حالا ثبت‌نام کنید! با این کد تخفیف می‌توانید در مجموع با 570 هزار تومان تخفیف که تکرار نخواهد شد، در دورۀ کامل شرکت کنید.

75 جلسه دوره کامل
75 جلسه
5,850,000 تومان
5,280,000 تومان
570,000 تخفیف! تومان (%9.7)
  • دسترسی به کل ویدئوهای دوره
  • با یک تخفیف فوق‌العاده
  • کد تخفیف: dc5
  • این تخفیف برای مدت محدود فعال است.
همین حالا ثبت‌نام می‌کنم!

ادامه تعاریف مربوط به استراتژی:

دکتر حکیم‌زاده استراتژی را در سه سطح متفاوت تعریف می‌کند:

1- استراتژی سازمانی؛ مالکین و سهامداران

2- استراتژی بیزینسی؛ کسب‌وکار آقای پورتر

3- استراتژی عملیاتی (Functional)

راهبرد یا استراتژی، شاخه‌ای از علم مدیریت است که در فنون نظامی‌، اقتصاد، تجارت و به‌ویژه در سیاست کاربرد دارد.

تعریف شران اوستر:

انتخاب یک گزینه پیشِ ‌رو از مجموعه گزینه‌های ممکن، و تصمیم‌گیری درباره عدم اجرای سایر گزینه‌ها.

تعریف مایکل پورتر:

استراتژی یعنی کاری که دیگران انجام می‌‌دهند را با منابع کمتر انجام دهیم و کاری را انجام دهیم که هیچ‌کس به‌جز ما نمی‌‌تواند انجامش دهد.

محمدحسین متولی: ما در ایران اقیانوس آبی نداریم. (کتاب اقیانوس آبی؛ انتشارات آریاناقلم)

ما در ایران به‌محض اینکه اقیانوس آبی می‌‌سازیم، سریع یکی می‌‌آید، کپی می‌‌کند و آن را قرمز می‌‌کند، یعنی به‌محض اینکه شما می‌‌خواهید یک حاشیه امن برای خودتان بسازید، رقبا می‌‌آیند، چون ایده‌هایتان حمایت نمی‌‌شوند!

چنین استدلال می‌شود که ما در ایران اقیانوس قرمز داریم و باید استراتژی جزیره آبی را در اقیانوس قرمز داشته باشیم، یعنی در این اقیانوس قرمز یک جزیره امن آبی داشته باشیم. (کتاب جزایر آبی در اقیانوس قرمز؛ انتشارات الگو)

تعریف جک ولش: تصمیم‌های شفافی که برای چگونگی رقابت با دیگران می‌‌گیریم.

وقتی یک شرکت یا یک بیزینس بخواهد از نقطه A به نقطه B برود، چگونه باید این راه را طی کند؟

تعریف مساله

برای مثال، فرض کنید که قرار است یک اپلیکیشن درباره آرایشگاه‌های زنانه طراحی کنیم. اپلیکیشنی که قرار است آرایشگرها نامشان را در آن ثبت کنند و بعد شروع به فعالیت کنند. در ابتدا، آنها باید اطلاعاتی که موردنیاز است را وارد کنند، مانند تصاویر و خدماتی که انجام می‌‌دهند تا درنهایت، مشتریان بیایند و از آن استفاده کنند. اتفاقی که درنتیجه برای ما سود دارد، چون می­‌توانیم درصد بگیریم.

مدل درآمدی: عضویت سالانه / درصد از خدمات آرایشگاهی (ارائه آسانسوری)

مرغ و تخم‌مرغ کسب‌و‌کار دیجیتال پلتفرمی‌‌ها:

از کجا شروع کنیم؟

اول بازدیدکننده را بیاوریم؟

اول آرایشگاه را بیاوریم؟

آیا اپلیکیشن بزنیم؟

آیا سایت بزنیم؟

پذیرندگان اولیه (هر دو سمت) را چطور بیاوریم؟

مدل درآمدی:

1- فریمیوم (رایگان)

2- از همان ابتدا پریمیوم (پولی)

پارادوکس: گزاره‌های مرکبی که پذیرش هر بخش، موجب نقض پذیرش کل گزاره می‌‌شود، مانند جمله: «به من اعتماد نکنید.»

درصورتی می‌توانیم کسب‌وکارمان را رونق ببخشیم که پاسخ مناسبی برای مرغ و تخم‌مرغ داشته باشیم.

چکش‌کاری:

فریمیوم در مدل Saas (Software as a service)، نوعی مدل ارائه نرم‌افزار است، به‌‎طوریکه نرم‌افزار و اطلاعات مربوط به آن، به‌­طور کامل و یکپارچه روی ابر (Cloud) مستقر شده است، و دسترسی کاربران به نرم‌افزار با کمک یک مرورگر وب امکان‌پذیر خواهد بود. در این مدلِ ارائه نرم‌افزار، هزینه‌ها به‌صورت ماهانه یا برحسب میزان استفاده و مواردی از این قبیل محاسبه می‌شوند.

سوال کلیدی که باید در پلتفرم‌ها پرسیده شود: نیاز کدام بخش را می‌‌توانیم بدون نیاز به همکاری طرفِ دیگر برآورده کنیم؟

مثلاً، نیاز بخش B، پول است و نیاز بخش C، اطلاعات و مقایسه و انتخاب. توجه کنید که از C (مشتری) پول گرفتن و دادن به B (بیزینس) کار ساده‌ای نیست.

راه‌حل انتخابی، استراتژیک است یا تاکتیکی؟

کتاب‌هایی که باید خرید و باید خواند!

پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

فایل صوتی استراتژی‌های ورود به بازار- affiliate marketing

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

استراتژی های ورود به بازار برای کسب و کارهای دیجیتال

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

استراتژی های ورود به بازار برای کسب و کارهای دیجیتال، مصاحبه با زهره صحت درباره راه اندازی کسب و کارهای دیجیتال و شرایط آن

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

درباره مکتب محصول و مکتب مخاطب، مدل Freemium و ماجراهای آن، درباره exbiz.org و یک سری نکته ی دیگر

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

بررسی شرایط ورود به فضای دیجیتال برای یک کسب و کار فعال در حوزه مسکن و مشاور املاک

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

بررسی شرایط ورود به فضای دیجیتال برای یک کسب و کار فعال در حوزه خودرو و لوازم خودرو و مانند آن

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

ماجرای مرغ و تخم مرغ استارتاپ، اپلیکیشن، وب سایت در حوزه های مختلف با ذکر مثال های مختلف و کاربردی

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

استراتژی برای سایت های خبری با ذکر مثال های مختلف و کاربردی از جمله عروسی و شاباش

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

استراتژی برای سایت‌های محتوایی مبتنی بر Network effect یا Platform

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

بررسی مدل کسب و کار و استراتژی برای سایت‌های تخفیف گروهی شبیه به نت برگ و تخفیفان

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

نکاتی درباره استراتژی ورورد به بازار در Double Side Platforms، در حوزه خدمات مانند وقت دهی آنلاین و مانند آن

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

نکاتی درباره استراتژی ورورد به بازار در حوزه سایت‌های محتوایی، آموزش و مانند آن

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

نکاتی درباره راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی اصلاحیه : الف - رسوخ پول » «رسوب پول»ب- Long Term - Long Tail

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

نکاتی درباره راه اندازی همزمان فروشگاه اینترنتی و بلاگ فروشگاه، نکاتی درباره سئو، همراه با نکاتی درباره لباس زیر مردان و غیره

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

نکاتی درباره سئو برای برندهای رقیب و جذب مخاطبان رقیبان با سئو به سایت خودمان

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

استارتاپ های شهرستانی، تهدیدها و فرصت‌هادر شهرستانی که 400 هزار نفر جمعیت دارد، استارتاپ بزنیم؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

اول اپ، بعدا سایت؟ یا برعکس؟ یا همزمان؟ روبات بزنم یا صفحه اینستاگرام؟ درباره «دوشواری» ها

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

راه اندازی یک شرکت خدمات Hosting در ایران به همراه نکاتی درباره مارکتینگ و بازاریابی. استراتژی جدید جزیره‌ی آبی در اقیانوس قرمز

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

استراتژی پیرانا : استراتژی های حمله به پیشرو در شرایط نابرابری در بازار و عدم وجود قوانین ضد انحصار

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

درباره کانال‌های جذب مخاطب و اهمیت توجه به همه‌ی کانال‌های موجود حتی کانال های غیر دیجیتال برای کسب و کارهای دیجیتال

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

گیاه شمعدانی و خطری که فروشگاه‌های اینترنتی را تهدید می‌کند.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سندرم شمعدانی و خطری که کار و کسب‌ها را تهدید می‌کند.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

من نمیدونم در آینده درباره استراتژی محتوا صحبت میشود یا نه ؟ استراتژی محتوا یعنی چی یعنی همون انتخاب محتوا براساس پرسونا؟ آیاهمه سایتها لازم دارند ؟`

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

برای کسب و کارهایی که Business Model آنها از طریق معرفی و Word of Mouth است و شاید تبلیغ کردن متعارف از دید متقاضیان خدمات تاثیر منفی بگذارد (مشتری راضی به مشتری بعدی معرفی میکند مثل جراح حاذق، یا مشاور مدیریت ارشد ...) استراتژی Go to business یا اضافه کردن Lead چیست؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

به بحثهای ارزنده پرسونا و استراتژی Go to market آیا در ادامه دوره توجه خواهد شد؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

جزایر قرمز در اقیانوس آبی یعنی چه؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

در رابطه با فرق تاکتیک و استراژدی من نفهمیدم چه فرقی داره چه اسمی روش بزاریم وقتی ما مثل مثال خودتون از A1 میری A2 بعد B ... مهم ‌پیدا کردن مسیر ایا این جمله درسته یا باید برم خیلی بیشتر بخونم .

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

آقای طالبی با توجه به این که دو حالت در استراتژی go to market داشتیم. برای حالت دوم که ما خودمون مستقیم درگیر تولید نمی شیم برای منی که تو کار فروش نرم افزار سازمانی هستم درکش سخته چطور می تونم نرم افزار بخرم و بعد تو بازار بفروشم(البته امیدارم درست برداشت کرده باشم). هستند شرکت هایی که کرک می کنن و بعد می فروشن تو بازار ولی برای مایی که خودمون درگیر تولید هستیم چطوری باید وارد این استراتژی بشیم.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

من فایل استراتژی بازاریابی دیجیتال رو مشاهده کردم و اتفاقا برای بار دوم بود چون در بار اول در جشنواره وب افتخار حضورر در ارائه جنابعالی رو داشتم. میخواستم بدونم برای پلتفرم هایی که یک نوع کاربر دارند باید به چه صورت عمل کردن مٍثلا استراتژی ورود به شبکه های اجتماعی؟چه مواردی رو باید مد نظر داشت ؟ آیا باید برای این مدل هم ابتدا ایجاد ترافیک اولیه(ساخت جوجه ) برای سایت رو مد نظر داشته باشیم یا روش دیگری رو پیشنهاد میدید؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

با گوش دادن به این ویس ها یه جورایی ناامید شدم و لازم دونستم که کمی عقب تربرم و زود نخوام تصمیم بگیرم.البته این نا امید شدن رو نشونه بهتر فکر کردن میدونم.به نظر شما راهم را ادامه بدهم برای یادگیری ؟با توجه به اینکه در در بازار امروز رقیب های بزرگی هستن و تا موقعی که نتونم یه خدمت متفاوت ارائه بدم پس نمیتونم پیروز باشم

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

این جمله شما که در صحبت هاتون با خانم صحت داشتید ذهنمو درگیر کرده که فرمودید :اینکه با شرکت در ایونت ها میتونید برید و تیم جمع کنید.یا هدف صرفا ایده نیست و وقتی میتونی بری به کسی که داره همون کاری که شما میخواستی رو داره انجام میده کمک کنی این خودش موفقیته.آیا این ایونت ها که در (EVAND)هست میتونه به من کمک کنه تا راهمو بشناسم؟ومن چطوری میتونم وارد این ایونت ها بشم؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

آیا تهاتر کتاب با ناشرای دیگه هم نوعی افیلیت مارکتینگ حساب میشه؟ و اینکه چون خودتون در این زمینه تخصص دارید، پیشنهاد یا نکته ای هست که به ما در این تهاتر کمک کنه تا متضرر نشیم.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

ممکن در رابطه با بیزینس مدل ها بیشتر توضیح بدید؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

بعد از گوش دادن فایل‌های صوتی درباره‌ی استراتژی، سوالی که برای من پیش اومد درباره‌ی ادامه‌ی مسیره. فرض کنیم ما یک استراتژی رو تدوین کردیم یا به قول شما ایده‌مون رو چکش‌کاری کردیم و شروع کردیم. چه شاخص‌هایی مشخص میکنه که آیا حال استراتژی ما خوبه یا نه و آیا نیاز به بازبینی داره؟ همونطور که گفتین طبق سندروم شمعدانی ممکنه خیلی وقتا اعداد و ارقام و شاخص‌ها حقیقت رو به ما نگن. آیا واقعا فهمیدن این که استراتژی ما در فضای دیجیتال نیاز به بازبینی داره، احتیاج به بینش و تجربه‌‌ی چندین ساله در این زمینه داره؟ یا اینکه معیارها و شاخص‌هایی برای بازبینی استراتژی وجود داره تا با استفاده از اون‌ها مقداری از ابهامات رو کم کرد؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.