با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.

تا این لحظه 4586 نفر در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند. همین حالا ثبت‌نام کن و نفر 4587ام باش!

کد تخفیف dc5 همین حالا برای شما فعال شد.

همین حالا ثبت‌نام کنید! با این کد تخفیف می‌توانید در مجموع با 570 هزار تومان تخفیف که تکرار نخواهد شد، در دورۀ کامل شرکت کنید.

75 جلسه دوره کامل
75 جلسه
5,850,000 تومان
5,280,000 تومان
570,000 تخفیف! تومان (%9.7)
  • دسترسی به کل ویدئوهای دوره
  • با یک تخفیف فوق‌العاده
  • کد تخفیف: dc5
  • این تخفیف برای مدت محدود فعال است.
همین حالا ثبت‌نام می‌کنم!

استراتژی

درحقیقت استراتژی تعاریف متفاوتی دارد و یک تعریف دقیق برای آن وجود ندارد.

آقای جک ولث چنین تعریف می‌کند: استراتژی تصمیم‌های دقیق و شفافی است که برای رقابت با دیگران می‌‌گیریم.

هندری فیتزبرگ: استراتژی معنای دقیقی ندارد و در پنج حوزه می‌‌توان آن را بررسی کرد.

استراتژی ورود به بازار (Strategy Market To Go)

می‌‌توان دو تعریف برای آن بیان کرد:

تعریف اول

اینکه شما مرحله‌ای وارد بازار شوید، مثلاً ابتدا مرحله 1 را به سرانجام برسانید، بعد مرحله 2 و بعد مرحله 3 و در آخر مرحله 4 (معروف به روش 1234).

مثال 1: مثلاً در زمانی که ما می‌‌خواستیم نشر برایند را راه‌اندازی کنیم، استراتژی ورود به بازارمان این بود که با توجه به مخاطبانمان و کتاب‌هایی که در حوزه کسب­‌و­کار آنلاین داریم، بیاییم و یک جامعه مخاطب اولیه ایجاد کنیم، مثلاً با تولید کتابی ویژه که از وزارت ارشاد مجوز بگیرد همراه با یک ویراستاری و ترجمه خوب. (روش 1234)

تعریف دوم

من باید برای پیدا کردن مارکت مرتبط با محصولم، مشاهده و بررسی انجام دهم تا بتوانم در آنجا محصولم را عرضه کنم (یافتن مارکت مرتبط و عرضه محصول در آن).

مثال: برای راه‌اندازی فروش اینترنتی، یکی از راه‌ها این است که سایت بزنم و محصولم را با روش «4321» بفروشم، اما تعریف دوم می‌‌گوید که سایت نزن، تولید هم نکن و به‌جای آن بیا و از تولیدکننده خرید کن و اگر هم تولید می‌‌کنی، بازارت را پیدا کن و در همان بازاری که شکل‌گرفته تو هم حاضر باش، مثل شبکه‌های اجتماعی.

داشتن یک استراتژی برای رسیدن به موفقیت، یکی از الزامات کسب‌وکار است.

پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

آژانس های دیجیتال مارکتینگ وقتی چند پروژه مشابه رو میگیرن که رقیب هم هستن،چه استراتژی بکار میبرن؟مثلا سه تا کلینیک دندون پزشکی . یا دو تا فروشگاه کیف زنانه یا مشابه اینا. مثلا کلینیک دکتر a ,b,c میان و پروژه رو بهشون میسپارن. قراره استراتژی براشون تایین بشه.هر سه خدمات مشابه دارن و هر سه رقیب هستن.یعنی مثلا قراره سئو انجام بشه،کلمات و اهداف یکیهمثلا هدف از سوشال ها یکیه توی همچین موقعیتی چه کاری انجام میدن؟؟`

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام
این ویدیوهایی که در مورد استراتژی بود رو که گفتید برید نگاه کنید من هر چه میگردم پیدا نمی کنم امکان داره من رو راهنمایی کنید

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام
آیا برای کارهای صادرات و همچنین کار سئو سایت از این روش ها میشه اسفاده کرد یا اینکه دوره های دیگری کنار اون لازم هست برای آموزش

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام، برای استراتژی ورود به بازار، قسمت دوم، یعنی در مارکت پلیس ها و غیره، در حوزه آموزشی ، خیلی مثل حوزه کالا امکانات زیادی نداریم. پیشنهاد خاصی دارید ؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام...
برای استراتژی ورود به بازار استارت‌آپ حوزه SaaS که اولین در بازار ایران هست، بهترین استراتژی چی میتونه باشه به نظرتون با توجه به سرمایه اولیه محدود؟(چه از لحاظ مالی و چه شبکه آشنایان) بیشتر برای معرفی و دیده شدن سریع و گرفتن سهم بازار هست منظورم...

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

واسه چندتا فارغ التحصیل رشته شهرسازی که میخوان تو حوزه مشاوره و آموزش کنکور و پایان نامه برای دانشجویان بیزینس خودشون رو راه بندازن چه مدل استراتژی ورود به بازار رو پیشنهاد میکنید؟ البته خودشون پیج اینستا دارن و به فکر سایت زدن هستند. من خودم مارکت پلیس خاصی رو پیدا نکردم به نظر خودم توی لینکدین یا توییتر و فروم های معروف ایرانی و با ترفند هایی که درباره ابزار های تحت تاثیر ما گفتید میشه بازارسازی بیشتری کرد و یا حتی با دیدن این ویدیو و استراتژی خودتون برای نشر برآیند به این فکر افتادم چه کار جدیدی در رابطه با منابع مورد نیاز دانشجویان این رشته میشه انجام داد. نظر شما چیه؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

در این ویدئو تعاریف متفاوت استراتژی از نظر صاحب نظران حوزه بازاریابی بررسی شده است.

استراتژی ورود به بازار Go To Market Strategy با دو مفهوم تعبیر می‌شود : 1- مراحل ورود به بازار 2- یافتن مارکت مرتبط و عرضه محصول در آن

نحوه استفاده از شبکه‌های اجتماعی و نقش آنها در استراتژی‌های ورود به بازار در این ویدئو توضیح داده شده است.