با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.

تا این لحظه 4586 نفر در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند. همین حالا ثبت‌نام کن و نفر 4587ام باش!

کد تخفیف dc5 همین حالا برای شما فعال شد.

همین حالا ثبت‌نام کنید! با این کد تخفیف می‌توانید در مجموع با 570 هزار تومان تخفیف که تکرار نخواهد شد، در دورۀ کامل شرکت کنید.

75 جلسه دوره کامل
75 جلسه
5,850,000 تومان
5,280,000 تومان
570,000 تخفیف! تومان (%9.7)
  • دسترسی به کل ویدئوهای دوره
  • با یک تخفیف فوق‌العاده
  • کد تخفیف: dc5
  • این تخفیف برای مدت محدود فعال است.
همین حالا ثبت‌نام می‌کنم!

در جلسات پیش، تعدادی تکنیک شرح دادیم و تاکید کردیم که این تکنیک‌­ها فقط در موارد خاص کاربرد دارند، به‌­خصوص در حوزه B2B. در برند‌های بزرگ از چنین ترفند‌هایی استفاده نمی‌کنیم و از روش‌های معمول و مرسوم استفاده می‌کنیم تا مخاطب خودمان را جلب کنیم. از سوی دیگر، در کسب‌­و­کار‌های کوچک استفاده از این روش‌ها در بسیاری از موارد جواب می‌دهند، به‌­خصوص وقتی که بودجه کمپین ما محدود است و نمی‌توانیم آن بودجه را با دستِ باز هزینه کنیم و باید برای هر قدمی‌ که برمی‌داریم برنامه­‌ریزی کنیم.

ابزارهای متعلق به دوستان

هرکدام از ما دوستانی داریم که با آنها رابطه و تعامل داریم، مانند تعامل مالی، کاری و غیره. در فضای دیجیتال، برای ایجاد دنبال‌کنندگان بیشتر و هدایت مخاطبان به سمت خودتان، استفاده از کسانی است که شما را می‌شناسند و قبل از شما در آن فضا فعالیت می‌کردند. در این مورد، یک استراتژی خوب و خیلی موثر می‌­تواند استفاده از ابزارهای دوستان باشد.

توجه کنید: ممکن است دوستانتان، مخاطبانی متفاوت با شما داشته باشند، در چنین شرایطی استفاده از ابزارهای آنها توصیه نمی‌­شود.

برای مثال، ما در تیزلند (یک پایگاه داده از مدارس که فعالیتش در حیطه معرفی و مقایسه مدارس‌ است) از سی چهل مدیر خواهش کردیم تا ما را حمایت کنند. در ادامه، آن‌ها پذیرفتند و قرار شد تا لوگوی ما را در سایتشان بگذارند. جالب است که، بسیاری از ما، این دوستان و آشنایان را فراموش می‌‌کنیم.

 Call To Action (CTA) درحقیقت، فراخوانی برای اقدام نام دارد؛ فراخوانی برای هدفی مثل فروش کالا یا خدمات. مثلاً در سایت‌ها یا لینک‌هایی ممکن است چنین متن‌هایی را مشاهده کنید، که همگی CTA هستند:

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید؛ همین حالا از ما خرید کنید؛ 60٪ تخفیف برای 50 خرید اول.

 Customer به ‌معنی مشتری است و Consumer شخصی یا گروهی است که قصد سفارش محصول را دارد. در جاهایی این‌دو یکی هستند و جاهایی هم امکان دارد که یکی نباشند:

به‌عنوان مثال، کتابی را برای کودکی در نظر بگیرید؛ مادر، کتاب را برای کودک می‌‌خرد و بعد برایش می‌‌خواند و ممکن است از خواندنش لذت نبرد و صرفاً به‌خاطر بچه‌اش این کار را بکند، در اینجا Customer و Consumer با هم متفاوتند. در خرید بلوز برای آقایان تطابق بین Customer و Consumer را داریم. در خرید عینک، کاملاً Customer و Consumer یکی هستند.

ابزارهای متعلق به نمایندگی‌ها

اینها هم جزء ابزارهای تحت تاثیر ما هستند. گاهی ما نماینده یک برند هستیم و گاهی ما از طریق نمایندگی‌ها خدماتی را عرضه می‌‌کنیم که بهتر است از این ابزارها استفاده کنیم؛ البته هنگام پذیرش نمایندگی‌ها باید ابتدا شرایط را بررسی کنیم و بعد بپذیریم.

شما ابزار‌های مختلف را درست مثل یک چریک در اختیار دارید و این شما هستید که مشخص می‌کنید استفاده از چه ابزاری و در کجا می­‌تواند کاربردی‌تر باشد.

پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

من یک سایت دارم که روی یکی از محتواها با دستور یک غذا ورودی خوبی میگیره. طبق نظراتی که برام ارسال میشد دستور رو اپدیت میکردم و یا تغییر میدادم. حالا پیام هایی دریافت میکنم مبنی بر اینکه تو این محتوا رو دزدیدی و این محتوای تو نیست یا اینکه دستور مشکل داره و پیام ها به صورت کلی خیلی منفیه. بهترین واکنش نسبت به این نوع پیام ها چیه؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

با سلام
من و دوستانم با سابقه چندساله در حوزه کودک ، در حال ایجاد وب سایت آموزشی برای رده سنی زیر دبستان هستیم که مخاطبان ما بیشتر مادران هستند و بیشتر محتوا و بازیهای رایگان طراحی میکنیم.
سوال من این است که چه کارهایی برای درآمدزایی سایت می توانیم انجام دهیم و مثلا شما در سایت تیزلند، برنامه کسب درآمدتون چگونه هست ؟
ممنون میشم راهنمایی کنید

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام در مورد بازاریابی محتوای آموزشی که در قالب اپلیکیشن هست میشه توضیح بدهید

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام جناب طالبی عزیز، وقت بخیر
ما چند سالی هست که تو زمینه فروش مبلمان و لوازم منزل به صورت آفلاین و کمی هم از طریق اینستاگرام، فعالیت داریم.
به تازگی میخوایم سایت راه اندازی کنیم و فروشمون رو به این سمت بیاریم. تو بحث مارکتینگ و فروش آنلاین چون برای اولین بار هست که این کار رو انجام میدیم کمی استرس دارم :) خواستم ببینم میتونید راهنماییم کنید که چه اولویتهایی برای شروع کار باید انجام بدیم.
ممنون

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

در این ویدئو در مورد این ابزار و نحوه معرفی اشخاص توسط دیگر فعالان در فضای دیجیتال، به‌صورت کامل توضیح داده شده است.

ابزارهای معرفی در فضای دیجیتال و نحوه استفاده از آنها در این ویدئو کامل توضیح داده شده است.