به دلیل اختلالات زیرساخت اینترنت، ویدئوهای کاویمو در برخی اینترنت‌ها دیده نمی‌شود. به زودی این مشکل حل خواهد شد.

پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

کمپین هایی که در جلسات 23 و 24 بصورت عملی زحمت کشیدید اجرا کردید برای فروشگاه ها و سایتهایی که نیاز به به فروش کالا و خدمات دارند بسیار کاربردی است که به نوبه خودم ازتون کمال تشکر را دارم. ولیکن برای سایتی که هدف صرفا رسانه ای دارد و هیچگونه فروش محصول یا خدمات ویژه در سایت نداشته و حتی نیاز به عضویت نیز ندارد البته بجز جذب ایمیل برای ارسال خبرنامه (مثل همانند سایت های مثل دیجیاتو، یا زومیت و ...)و منبع درآمد آن در آینده در صورت موفق شدن از طریق کسب درآمد از تبلیغات یا رپرتاژ آگهی خواهد بود. در شرایط فعلی تنها در حوزه تخصصی خود نسبت به انتشار اخبار، تحلیل و گزارش می پردازد و هنوز شناخته شده نیست .از آنجائیکه برای هر وضعیت سایت و اهداف آن می بایست کمپین متناسب اجرا کرد ، در این مرحله اجرای کدامیک از این کمپین ها با توجه به هزینه آن و با در نظر گرفتن تجربه شما، مفید است؟ در نظر داشته باشید به دلیل تازه کار بودن و ماهیت آن ایمیل و شماره موبایل خاصی هم جمع آوری نشده است. آیا اجرای کمپین با هدف جمع آوری ایمیل مخاطبان برای ارسال خبرنامه اجرا شودیا پیشنهاد دیگر میدهید؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

در مورد نحوه محاسبه CAC : مثلا من 10 میلیون برای 1ماه از طریق تبلیغات کلیکی با هدف جذب کاربر (ثبت نام) گذاشتم. بازه زمانی 1ماه/ هزینه تبلیغات 10 میلیون/ کاربر اضافه شده 5000 نفر / نحوه محاسبه : 10000000/5000=2000 / درست است؟ اینکه در محاسبه هزینه CAC آیا هزینه نیروی به کار رفته هم محاسبه می شود یا فقط هزینه تبلیغات و بازاریابی محاسبه می شود؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام و عرض ادب
من براساس آموزش های شما گل های مهم رو روی آنالیتیکس خودم برای سایتم ست کردم ، همچنین کمپین هایی رو در بازه های زمانی مختلف روی مدیااد و یکتانت در طول هفته های گذشته اجرا کردم . زمانی که روی ابزار آنالیتیکس از منو acquisition وارد بخش all traffic و سپس source/medium میشم و می خوام مسیر جذب افرادی که خرید کردن از سایت رو چک کنم با یک مورد مهم مواجه میشم . برخی از افراد که خرید داشتن و از طریق یکتانت یا مدیااد وارد سایت شدن در گزارش کمپین مربوط به گل `خرید موفق` در بخش google / organic نمایش داده می شوند . در صورتیکه حتی با تماس تلفنی از مسیر ورود مشتری مطمئن شدم و مطمئن هستم که ورودی ها از گوگل نبودن . دلیل این خطا در درج مسیر جذب چه مواردی می تونه باشه ؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.