با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.


پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

استاد فرمودین زیر 20 تومن سمت تبلیغات کلیکی نیایم ، یعنی با 3 ،4 تومن روی محصولات خوش فروش که حوزه ما آرایشی هستش خوب نیست استفاده کنیم ؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

میانگین سبد خرید برای کانال‌ مختلف چجوری حساب می‌شه؟ باید به صورت دستی حساب کنیم؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام با توجه به این که سئو در طولانی مدت یا میان مدت جواب میده آیا در برنامه ریزی کمپین‌ها از سئو استفاده نمی‌کنیم؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

اولین گام برای اجرای کمپین برنامه‌ریزی است. برنامه‌ریزی و انتخاب کانال‌های تبلیغاتی براساس هدف کمپین انجام می‌شود. برای مثال برنامه‌ریزی برای کمپین با هدف آگاهی Awareness با کمپین با هدف فروش Sale متفاوت است. در این ویدئو نحوه برنامه‌ریزی برای کمپین توضیح داده شده است.

کمپین 360 درجه، اجرای کمپین در تمامی فضاهای تبلیغاتی آفلاین و آنلاین با یک هدف مشخص است. از جمله فضاهای تبلیغاتی که در این کمپین استفاده می‌شود رادیو، تلویزیون، بنر، بیلبورد و وب‌سایت است. این کمپین بیشتر با هدف آگاهی Awareness استفاده می‌شود. از این کمپین بیشتر برای شرکت‌های متوسط و بزرگ استفاده می‌شود.

کمپین مناسبتی، مجموعه‌ فعالیت‌های بازاریابی در فضای دیجیتال برای رسیدن به یک هدف مشخص برای یک مناسبت خاص است. از کمپین مناسبتی بیشتر در شرکت‌های متوسط و کوچک استفاده می‌شود. در این ویدئو توضیحات بیشتری برای این کمپین‌ها گفته شده است.

1. کمپین‌های مبتنی بر بودجه Budget Based
2. کمپین‌های مبتنی بر هدف‌Target Based

کمپین‌های مبتنی بر بودجه Budget Based همانطور که از نامشان پیداست، براساس بودجه برنامه‌ریزی می‌شود. این مدل بیشتر در شرکت‌های متوسط و بزرگ اجرا می‌شود. در اجرای کمپین‌های مبتنی بر بودجه ابتدا ابزارها و کانال‌های تبلیغاتی انتخاب می‌شوند. سپس با بخش کوچکی از کل بودجه همه کانال‌ها و ابزارها تست می‌شود و در نهایت با نتایجی که از تست بدست می‌آید برای کل بودجه برنامه‌ریزی می‌شود. در این مدل، هدف پیش بینی نتایج قابل دستیابی براساس بودجه است. در این ویدئو با یک مثال کامل، نحوه برنامه‌ریزی کمپین‌های مبتنی بر بودجه آموزش داده شده است.

در کمپین‌های مبتنی بر هدف Target Based برنامه‌ریزی بودجه براساس هدف نهایی انجام می‌شود. هدف می‌تواند تعداد کاربر User، Session، خرید و مانند آن باشد. این مدل بیشتر در شرکت‌های متوسط و کوچک اجرا می‌شود. در اجرای کمپین‌های مبتنی بر هدف ابتدا ابزارها و کانال‌های تبلیغاتی انتخاب می‌شوند. سپس با هزینه‌ای مناسب برای کسب و کار همه کانال‌ها و ابزارها تست می‌شود. با محاسبه نتایجی که از تست بدست می‌آید بودجه مورد نیاز برای دستیابی به هدف مورد نظر پیش بینی می‌شود. در این ویدئو با یک مثال کامل، نحوه برنامه‌ریزی کمپین‌های مبتنی بر هدف Target Based آموزش داده شده است.