با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.


پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

سوال من در مورد مثال retargeting هست .. فرض کنید ما رفتیم در سایت x، محصول y را دیدیم، حالا بعدش رفتیم سایت مثلا تابناک و بنر اون محصول رو دیدیم و خرید رو انجام دادیم.. با توجه به اینکه فرمودین اسکریپت متوجه نمیشه که ما خرید انجام دادیم یا نه،آیا دفعات بعد هم که به تابناک یا هرسایتی که با اد نت ورک یکسان کار می‌کنند، بریم،همون بنر را نمایش خواهد داد؟ اگه اینطور هست به نظرتون درسته این کار؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

تبلیغ ریتارگتینگ ترغیب کننده تر بود اما گویا وقتی هنوز سایت بازدید آنچنانی نداره و مخاطبهایی نیومدن که به مشتری تبدیل بشن یا نه، انجامش درست نیست. سوالم اینه انجام تبلیغ بنری و پشت سرش تبلیغ ریتارگتینگ مفیده؟ یا نه بهتره ریتارگتینک بمونه برای زمانی که تا حدودی شناخته شده باشیم؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

در تبلیغات ریتارگتینگ تا چه مدت تبلیغ تو سایتهای مختلف به کاربر نشون داده میشه؟ تا وقتیکه بودجه تموم بشه؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

فرض کنید یک بازدیدکننده وارد سایت فروشگاهی شما شده و یک محصول را بررسی می‌کند اما صفحه را بسته و خریدی انجام نمی‌شود. در تبلیغ ریتارگتینگ، کوکی این کاربر ثبت شده و در صورتی که وارد پابلیشرهای ادنتورک مانند تابناک یا مانند آن شود، تبلیغ همان محصول را به او نمایش می‌دهد. تبلیغ مداوم محصول سبب می‌شود تا کاربر برای خرید آن ترغیب شده و امکان فروش آن افزایش یابد. برای این نوع تبلیغ حتما باید کد اسکریپت مربوطه یا افزونه آن به هدر سایت اضافه شود.

برای تبلیغ ریتارگتینگ دو ادنتورک یکتانت و مدیااد فعالیت دارند. یکتانت دارای کیفیت بالا و هزینه بیشتر و مدیااد دارای قیمت مناسب‌تر است.

این تبلیغات بیشتر برای محصولاتی مناسب است که حاشیه سود بیش از 50 هزار تومان دارند و برای کمتر از این مبلغ توصیه نمی‌شود.

در این ویدئو در مورد کلاهبرداری در ادنتورک‌ها توضیح داده شده است.