با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.

تا این لحظه 4217 نفر در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند. همین حالا ثبت‌نام کن و نفر 4218ام باش!

کد تخفیف dc5 همین حالا برای شما فعال شد.

همین حالا ثبت‌نام کنید! با این کد تخفیف می‌توانید در مجموع با 570 هزار تومان تخفیف که تکرار نخواهد شد، در دورۀ کامل شرکت کنید.

65 جلسه دوره کامل
65 جلسه
5,850,000 تومان
5,280,000 تومان
570,000 تخفیف! تومان (%9.7)
  • دسترسی به کل ویدئوهای دوره
  • با یک تخفیف فوق‌العاده
  • کد تخفیف: dc5
  • این تخفیف برای مدت محدود فعال است.
همین حالا ثبت‌نام می‌کنم!

پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

از کجا میشه نمونه های موفق بنرهای تبلیغاتی رو دید و فهمید که چه نکته هایی رو رعایت کردند؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام و خسته نباشید. من سوالاتم زیاده. قبل اون فقط خواستم نهایت تشکرم و برای ساخت چنین فایل آموزشی ارزشمند اعلام کنم. آقای طالبی دست مریزاد انشاا.. هر قدمی در زندگی کاری و شخصی برمی دارید، خیرشو و ببینید. واقعا از آموزش‌ها لذت می‌برم. فقط گله نکنید چرا سوال نپرسیدم.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام، خسته نباشید
توی یکی از ویدیو ها در مورد کمپینهای بنری و آنالیز اونها در آنالیتیکس فرمودید که بجای اینکه تعداد User هارو بشمریم باید به ستون Session توجه کنیم، خواستم ببینم دلیلیش چی هست؟
احیانا در ویدیوهای آینده به بحث محاسبه ROI هم میپردازید؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

یه سوالی که در این ویدیو برام به وجود اومد درباره‌ی بحث A/B Testing بود. شما پارامتر وبسایت‌ها رو AB تست کردید. یعنی در یه کمپین همه‌ی وبسایت‌ها رو قرار دادید و در یه کمپین دیگه وبسایت‌های منتخب. از اونجایی که انتخاب وبسایت‌های منتخب در ابتدای کار میتونه با سوگیری و خطا همراه باشه. بهتر نیست در این رابطه به جای AB Test، با یه بودجه‌ی بیشتر، یه کمپین روی همه‌ی سایت‌ها ران کنیم و بعد بر اساس دیتا‌هایی که آنالیتیکس و ادنتورک میده، کم کم سایت‌های بد رو فیلتر کنیم و وبسایت‌های منتخبمون رو پیدا کنیم؟ (مثل همین کاری که شما کردید و بعد از آنالیز گفتید من قطعا فلان سایت و فلان سایت رو از لیست حذف میکنم)

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

در این ویدئو ساخت یک کمپین بنر، اجرای آن از صفر تا صد و نحوه رصد آن در گوگل آنالیتیکس انجام شده است.

برای تبلیغ همسان لازم است ابتدا کد اسکریپت آن را در هدر سایت قرار دهید. در این ویدئو نحوه انجام این کار آموزش داده شده است.

ما در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال با محدودکردن حق استفاده از اینترنت مخالفیم. مخالفت می‌کنم