با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.

پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

از کجا میشه نمونه های موفق بنرهای تبلیغاتی رو دید و فهمید که چه نکته هایی رو رعایت کردند؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام و خسته نباشید. من سوالاتم زیاده. قبل اون فقط خواستم نهایت تشکرم و برای ساخت چنین فایل آموزشی ارزشمند اعلام کنم. آقای طالبی دست مریزاد انشاا.. هر قدمی در زندگی کاری و شخصی برمی دارید، خیرشو و ببینید. واقعا از آموزش‌ها لذت می‌برم. فقط گله نکنید چرا سوال نپرسیدم.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام، خسته نباشید
توی یکی از ویدیو ها در مورد کمپینهای بنری و آنالیز اونها در آنالیتیکس فرمودید که بجای اینکه تعداد User هارو بشمریم باید به ستون Session توجه کنیم، خواستم ببینم دلیلیش چی هست؟
احیانا در ویدیوهای آینده به بحث محاسبه ROI هم میپردازید؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

یه سوالی که در این ویدیو برام به وجود اومد درباره‌ی بحث A/B Testing بود. شما پارامتر وبسایت‌ها رو AB تست کردید. یعنی در یه کمپین همه‌ی وبسایت‌ها رو قرار دادید و در یه کمپین دیگه وبسایت‌های منتخب. از اونجایی که انتخاب وبسایت‌های منتخب در ابتدای کار میتونه با سوگیری و خطا همراه باشه. بهتر نیست در این رابطه به جای AB Test، با یه بودجه‌ی بیشتر، یه کمپین روی همه‌ی سایت‌ها ران کنیم و بعد بر اساس دیتا‌هایی که آنالیتیکس و ادنتورک میده، کم کم سایت‌های بد رو فیلتر کنیم و وبسایت‌های منتخبمون رو پیدا کنیم؟ (مثل همین کاری که شما کردید و بعد از آنالیز گفتید من قطعا فلان سایت و فلان سایت رو از لیست حذف میکنم)

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

در مرحله ست كردن goal من داخل آناليتيكس بخشي به اسم view رو ندارم اصلا سرچ هم زدم راه حلي پيدا نكردم

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

در مرحله ست كردن goal من داخل آناليتيكس بخشي به اسم view رو ندارم اصلا سرچ هم زدم راه حلي پيدا نكردم

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام وقت بخیر
سئوال من کمی کی هست و مربوط به یک ویدئو نمیشه
ما یک سایت (A) برای برندمون داریم که مقاله ها و توضیحات محصول و ... بر روی این سایت قرار میگیره و یک سایت فروشگاهی جدا با دامنه متفاوت هم داریم (B) که به شاپفا درسته شده. در قسمت های مختلف برای خرید محصولات، CTA به همراه لینک (دکمه) در سایت برند (A) گذاشتیم.
حالا مسئله اینجاست که دقیقا نمیدونیم چطور باید utm و goal هارو ست کرد تا بتونیم متوجه بشیم چند نفر از userها که به سایت A اومدن در سایت B تبدیل شدن و goal رو زدن و خرید کردن.
اصلا کار درستی هست که با تبلیغات بنری و همسان و ... یوزر رو به سمت سایت A ببریم و بعد برای خرید به سمت سایت B?

سپاس

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

در این ویدئو ساخت یک کمپین بنر، اجرای آن از صفر تا صد و نحوه رصد آن در گوگل آنالیتیکس انجام شده است.

برای تبلیغ همسان لازم است ابتدا کد اسکریپت آن را در هدر سایت قرار دهید. در این ویدئو نحوه انجام این کار آموزش داده شده است.