با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال میتوانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.
پرسش و پاسخ شرکتکنندگان دوره
محمد ناظری
این جلسه خیلی برای من مفید بود. ولی مشکلی که دارم در پیاده سازی مدل قیف فروش و بهبود کانورژن دارم. آیا اطلاعات ورودی و ریزش هر مرحله رو باید از Behavior Flow آنالیتیکس بدست بیاریم؟
محمد حسین جعفری
اگر ورودی از گوگل داریم به صفحات مختلف ما برای هر صفحه باید یه قیف بزاریم ؟ مثلا تو صفحه خانه یه فرم گذاشتیم شماره تماس بدید برای مشاوره رایگان (لید و شروع قیف ) بعد اگه از گوگل وارد یکی از صفحه های بلاگ شه اونجا هم باید اینو بزاریم؟
محمد حسین جعفری
اگه سایت پلتفرم باشه باید دوتا قیف داشته باشیم ؟ باهم دیگه قاطی نمیشن ؟
محمد حسین جعفری
اگر یه موقع از وسط راه قیف وارد بشه مثلا لینک یکی واسش بفرسته CR خراب میشه ؟
پرسش شبیر سلوکی
دلیل اینکه در بعضی دوره ها حجم سفارش بیشتر میشود ولی در بعضی دوره ها به شدت کاهش پیدا میکند یا قطع می شود چیست؟
خلاصه موضوعات ویدئو
SERP چیست؟
SERP یا Search Engine Result Page صفحه نتایج یک موتور جست و جو در پاسخ به کاربر است.
قیف بازاریابی چیست؟
قیف بازاریابی، بخشهایی از روند ورود مشتری به یک کسب و کار است. این روند شامل آگاهی داشتن، علاقهمند شدن، قصد کردن، ارزیابی، خرید و خرید است. این روند ممکن است در کسب و کارهای مختلف تغییر کرده و بخشهای مختلفی به آن اضافه یا کاسته شود.
قیف فروش برای یک کسب و کار
در این ویدئو، چند کسب و کار بهصورت پیشفرض در نظر گرفته شده و قیف فروش برای آن نوشته شده است.
مزایای مدل در کسب و کار
1- ساده سازی یک موضوع پیچیده و شکستن آن به بخشهای کوچکتر به منظور ارزیابی آسانتر آن 2-اجرا کردن فرایندها برروی مدل، بررسی ورودی و خروجی آن و یافتن مشکلات فرآیند