در این جلسه بیشتر با مفاهیم تئوری آشنا شدیم. مفاهیمی که بسیار در حوزه کسب‌وکار مهم و بااهمیت هستند. همچنین، موضوع جدیدی که در کسب‌و‌کارها مطرح کردیم، موضوع single-layer یا Multi-layer بود و البته، توضیحاتی درمورد single-layer و اینکه چه stepهایی دارد. برای‌ شناسایی استِپ‌ها در لایه‌ها، دو مدل معرفی کردیم: یکی مدل sales funnel و یکی user journey.

پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره


با توجه به جسله14 که در ارتباط با محتوا بود وشما هم در این جلسه#15به محتوا در عمل اشاره فرمودید و براهمیت آن تاکید کردید. سوالی که برایم ایجاد شده این است؟آیا دوستانی که به تولید محتوا مشغول هستند زمان زیادی برای آن صرف میکنند؟چون من برای انجام تمرین جلسه 14 بالغ بر 3روزهالبته نه پیوسته فکرم درگیر جمع بندی وچیدمان موضوع است که می خواهیم در ویرگول منتشر کنیم. آیا این مدت زمان با تمرین نوشتن نوشتن نوشتن طبق تاکید جناب غفاری کم میشود؟یامن با این مشکل مواجه شدم؟ زیرا تلاشم بر این است نکات گفته شده را رعایت کنم.آیا اینقدر حساسیت لازم است در ابتدای کار یا لازم نیست؟شما چه پیشنهادی میدهید برای سریع تر شد این فرایند

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
2164

ما سال قبل یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کردیم. وزن این سایت بیشتر به سمت محتوا سنگینی می کرد تا فروش. و رسالت اولیه خودمان را آموزش تعریف کرده بودیم. درواقع وبلاگی بودیم که لابلای کار، مقداری محصول هم می فروختیم. حالا تصمیم داریم با تغییر طراحی و قالب سایت، این نسبت را برعکس کنیم.یعنی در صفحه اول به جای نمایش عناوین پست های مفید، اول محصولات دسته بندی ها را نمایش بدهیم و در پایین صفحه نیز به وبلاگ ارجاع دهیم.در حقیقت، میخواهیم وبلاگ را ببریم پشت فروشگاه.برای این تغییر رویکرد سایت، چه پیشنهاداتی دارید؟ چیزی که هم سئوی ما را تضعیف نکند (ورودی های اصلی ما از گوگل است) و هم آن تصویر آموزشی و ترویجی سایت (که قبلاً در اولویت بود) حفظ شود.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
2284

خلاصه موضوعات ویدئو

در این جلسه در مورد Step Level انواع کسب و کار توضیح داده شده است. برای آشنایی با آن و شناسایی این مراحل در کسب و کار خود به ویدئوهای این جلسه مراجعه کنید.