با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.

تا این لحظه 3947 نفر در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند. همین حالا ثبت‌نام کن و نفر 3948ام باش!

کد تخفیف dc15 همین حالا برای شما فعال شد.

همین حالا ثبت‌نام کنید! با این کد تخفیف می‌توانید با 770 هزار تومان تخفیف که تکرار نخواهد شد، در دورۀ کامل شرکت کنید.

50 جلسه دوره کامل
50 جلسه
4,000,000 تومان
3,230,000 تومان
770,000 تومان (%19.25) تخفیف!
  • دسترسی به کل ویدئوهای یک‌ساله
  • با یک تخفیف فوق‌العاده
  • کد تخفیف: dc15
  • این تخفیف برای مدت محدود فعال است.
همین حالا ثبت‌نام می‌کنم!

خلاصه موضوعات ویدئو

تبدیل در فضای دیجیتال، تبدیل بازدیدکننده Visitor به نوع دیگری است. اهداف این تبدیل Conversion در شاخص عملکرد KPI تعریف شده و تلاش می‌شود تا روند تبدیل بهبود پیدا کند.

در یک سایت با توجه به حوزه فعالیت یا نوع سایت ممکن است Conversion Rate های مختلفی تعریف شود. به‌صورت معمول این تبدیل ها 1-فروش 2-کامنت 3-تماس 4-اشتراک‌گذاری 5-ثبت‌نام 6-واردشوندگان به سایت و مانند آن است.

Conversion Rate Optimization به این معناست که چه افرادی، از چه طریقی به سایت وارد شده‌اند، کدام یک از بخش‌های سایت را دیده‌اند و آیا هدفی که ما تعیین کرده‌ایم محقق شده است یا خیر

1- Single Layer Conversion
2-Multy Layer Conversion